באו לבקר במאורת הנמר: אהרונה משכיל וענת גלר, TrainingCQ

18/10/2021 11:56
מימין: ענת גלר ואהרונה משכיל, המייסדות של TrainingCQ. צילום: פלי הנמר

אהרונה משכיל וענת גלר, המייסדות של TrainingCQ, חברה המתמחה בבניית אג'יליות בין-תרבותית ובניית צוותים גלובליים. בין לקוחות החברה שלהן תמצאו צוותי פיתוח, שיווק, מוצר, מנהלים ומנכ"לים בארגוני היי-טק, סטארט-אפ, ייצוא, משרדים ממשלתיים ואקדמיה. המכנה המשותף בין כולם הוא הצורך להתנהל באופן אפקטיבי בזירה הגלובלית.

אהרונה – אמריקנית מלידה, ישראלית מבחירה ופינית בלב – גדלה בסביבה בין-תרבותית ומגיל צעיר נאלצה ללמוד קודים תרבותיים במספר תרבויות בו-זמנית. אהרונה מדריכה בין-תרבותית מוסמכת של מספר ארגוני ניוד גלובליים, ומשמשת כיועצת ייעודית מטעמם בישראל בכל הקשור לרילוקשיין והדרכות עסקיות. מאמריה רואים אור בעיתונות כלכלית וארגונית.

במשך 20 שנים, עד יציאתה לעצמאות, אהרונה ניהלה את – EducationUSA-Israel, מרכז הייעוץ הרשמי של שגרירות ארצות הברית, המייעץ לסטודנטים לקבלה ללימודים גבוהים בארצות הברית. במהלך עבודתה פיתחה תכנית הדרכה ייחודית בתחום הבין-תרבותי, אשר שירתה במהלך השנים בהצלחה רבה אנשים רבים והועתקה לשגרירויות שונות בעולם, כמו גם למוסדות אקדמיים.

אהרונה בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת המדינה של ניו יורק ותואר שני מהפקולטה למדעי ההתנהגות, עם התמחות בייעוץ. בנוסף היא מאמנת מוסמכת על ידי מכון אדלר, מאמנת קבוצות אימון על ידי קואץ מי ובוגרת לימודי MBSR (מיינדפולנס) מהמרכז הבין-תחומי בהרצליה.

ענת – ישראלית מלידה ואמריקנית מבחירה (בעיקר של ההורים) – נולדה בארץ ובגיל 15 עברה עם משפחתה ללוס אנג'לס, קליפורניה. מאז חילקה את חייה בין שתי היבשות. בסך הכל חייתה 14 שנים בארה"ב, בין LA ל-SF, במסגרתן למדה, עבדה וחייתה בתוך התרבות האמריקנית, אותה למדה להכיר ולהבין על כל רבדיה.

ענת היא פסיכולוגית ארגונית ויועצת שיווקית תקשורתית, בעלת ניסיון של 12 שנים בתחום ההנחיה והייעוץ בארץ ובארה"ב. היא יועצת מובילה בתחום התקשורת הבין-תרבותית ומלמדת ארגונים רבים על התרבות העסקית, בדגש על ניהול משא ומתן.

ענת מרצה ומנחה סדנאות לארגונים בינלאומיים בנושא שיפור מיומנויות בין-תרבותיות וכלים להובלת הצלחה בעולם הגלובלי, עבודה בקבוצות וירטואליות, פיתוח צוות, ניהול קונפליקטים ועוד. כמו כן, ענת מומחית לנושא הרילוקיישן, ומעבירה הרצאות, סדנאות וייעוץ אישיים וקבוצתיים לאנשי מקצוע, יחידים ומשפחות, העומדים בפני רילוקיישן מהארץ לחו"ל, וכן למנהלים ובני משפחותיהם אשר עוברים תהליך רילוקיישן לישראל.

כמו כן, ענת מרצה לתקשורת ויח"צ בקריה האקדמית אונו ובאוניברסיטה הפתוחה.

לענת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל ותואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת GGU שבסן-פרנסיסקו, קליפורניה.

השתיים סיפרו לי שהן מאמינות שתרבות היא הגשר בין עסקים לחברה. "השליחות שלנו הינה לשפר מיומנויות בין-תרבותיות, להבין נכון יותר את האחר, לקבל תפישות עולם, אמונות וקביעות שונות משלנו, להעצים ולבנות צוותים רב-תרבותיים, על מנת לייצר קשרים עסקיים ובינאישיים חמים ותומכים עם אנשים, באשר הם", סיכמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים