בא לבקר במאורת הנמר: ארן אראל, F5

24/08/2021 13:14
ארן אראל מעניק עותק מספרו החדש "לקום ולהרוג" לנמר

באחרונה הגיע לביקור במאורת הנמר ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין.

בימים אלה אראל מתרגש במיוחד לרגל צאת ספרו החדש (השני במספר) "לקום להרוג",  שכבר מראה סימנים מבטיחים של הצלחה, וכבר טיפס ברשימת הספרים הנקראים ביותר למקום רביעי. ומותר גם להדליף שכבר מדברים איתו על תרגום הספרים ושיווקם מעבר לים.

אראל סיפר על תהליך כתיבת הספר, איך בונים דמויות, איך כותבים עלילה שתשאיר את הקוראים פעורי פה, והצהיר שגם למנהל פעילות גדולה כמו זו של F5 בישראל, יוון וקפריסין יש זמן לכתוב ספר.

אראל שיתף בתקציר העלילה: הספר מתרחש ברובו בסן פרנסיסקו ובעמק הסיליקון, ונכתב על רקע ההוויה הישראלית בחו"ל. מצד אחד – עולם ההיי-טק עתיר הפיתוחים הטכנולוגיים, ומצד שני – עולם ה"עגלות" בקניונים, אשר עובדים בהן ישראלים רבים. בלב העלילה משפחה ישראלית, עם אב גאון ותמהוני ושלושת ילדיו. האב הוגה רעיון מבריק שעתיד לשנות את עולם הקוסמטיקה, ומקים, יחד עם שלושת ילדיו, חברה שתפתח את הרעיון. ביום שבו הם מקבלים הצעה של כמה מאות מיליוני דולרים לרכישת החברה שלהם, משטרת ההגירה פושטת על משרדי החברה, תחת הטענה שהם מעסיקים עשרות עובדים זרים. במקביל, מנכ"לית החברה, בתו האמצעית של הממציא, נמצאת באותו יום תלויה בדירתה. העלילה מסתבכת כאשר האירועים נקשרים לרצח אכזרי של אישה בתל אביב עשור קודם לכן, ולטרגדיה משפחתית שהתרחשה כעשרים ושש שנים לפני.

אראל כמובן לא הסכים לספר כיצד מסתיימת העלילה, ולנמר לא נותרה ברירה אלא לקרוא אותו, בנשימה אחת, דרך אגב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים