באו לבקר במאורת הנמר: ליאה וידר ודוד אדי, אלייבל

27/07/2021 15:16
מימין: ליאה וידר, מנהלת מכירות ושיווק בישראל ואירופה, ודוד אדי, המנכ"ל - אלייבל. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקרו במאורת הנמר ליאה וידר, מנהלת מכירות ושיווק בישראל ואירופה, ודוד אדי, המנכ"ל – אלייבל (Allyable), הפועלת בתחום ההנגשה הדיגיטלית של אתרים, והסבירו על החשיבות שבהגברת המודעות בקרב ארגונים ועסקים לנגישות דיגיטלית.

אלייבל היא פלטפורמה דיגיטלית, העוזרת לארגונים לפשט ולייעל את פרויקטי ההנגשה הדיגיטליים מתוך כוונה לפתח ולעצב עם נגישות כברירת מחדל ולעמוד בדרישות החוק. "אחד המודולים הייחודיים שהחברה פיתחה", הסביר אדי, "מאפשר לפתח מראש אתרים נגישים, ולא להנגיש אותם רק לאחר שהם באוויר – מה שנקרא To design with accessibility in mind".

הכלי מיועד למפתחי תוכנה, למנהלי מוצר ופרויקטים, למעצבים גרפיים ולבודקי תוכנה, ומאפשר ללמוד על נגישות בצורה כיפית וקלילה ולראות את הבעיות ישירות על גבי הדפדפן.

החזון של אלייבל, אמרו וידר ואדי, הוא "לגרום לעולם הנגישות הדיגיטלית להפוך להיות חלק מהסטנדרט בכל ארגון ובכל חברה.

אדי, המנכ"ל, שהוא עצמו בעל מוגבלות, סיפר, כי שם לעצמו למטרה להכניס לתודעה, שלכולם מגיעה גישה שווה לאינטרנט. הוא סיפר שהרצה באו"ם, באיחוד האירופי ועל שלל במות ברחבי העולם, ונראה כי המודעות לנושא גוברת וחברות מתחילות להבין, שמעבר לחוק, אתרים נגישים גורמים לעלייה בהכנסות, לשיפור בתוצאות החיפוש של גוגל אשר השיקה לאחרונה אלגוריתם חדש, המתמקד בחוויית משתמש ובנגישות, משפיעים בצורה חיובית על המותג ומאפשרים לאנשים עם צרכים מיוחדים והגיל השלישי לגלוש בצורה נוחה באינטרנט.

"כולנו תקווה שהשת"פ בין הטכנולוגיה המתקדמת של אלייבל והמובילות בשוק של אנשים ומחשבים יקדמו את התודעה והשימושיות של נגישות דיגיטלית בישראל" סיכם אדי. "כולם ראויים לגישה שווה לתכנים דיגיטליים, מטרתנו להפוך את הגלישה ברשת, את הגישה למסמכים דיגיטליים ולאפליקציות לשוויוניות לכל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים