BMC ומטריקס בטרנספורמציה לצפון

עובדי מטריקס ו-BMC אוכלים ונהנים בטיול. צילום: יח"צ

לאחרונה יצאו עובדי BMC ועובדי מטריקס לטיול גיבוש משותף בצפון, כחלק מהמסורת של השנים האחרונות אותה מובילים יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה, ואורלי גרייר, מנהלת המשרד, לחיזוק שיתוף הפעולה הפורה בין שתי החברות.

במשך כל הגיבוש ניתן היה לראות את פירותיה הנפלאים של מסורת זו – אכפתיות, הומור משותף ושיחות קולחות, עד כדי כך שלא היה ניתן להבחין בחלוקה בין שתי החברות במהלך כל הטיול.

בזמן ארוחת הצהריים אלול בירך על שנה נפלאה של עשייה ושיתף, שכן על אף משבר הקורונה, הפעילות העסקית לא פחתה, אלא להיפך. הוא הדגיש כי לצד טיפוח והגדלה של הפעילות העסקית, הדבר החשוב ביותר, ומה שמאפיין את שתי החברות יחד עד היום, הוא השירות, ויכולת ההטמעה. אלול הודה לכל אנשי הצוות העוסקים במלאכה, ואיחל להמשך שיתוף פעולה פורה ומניב גם בעתיד.

הגיבוש החל בנקודת מפגש בקניון נחמיה, שם התכנסו כ-30 אנשי צוות מכל קשת התפקידים בארגון: מכירות, הנהלה, הנדסה, שיווק, שירות, תפעול ועוד.

לאחר ארוחת בוקר מפנקת עלה הצוות להרי הגולן, למסלול רגלי וטיול ג'יפים מהנה, במסלול שלא היה פעיל כלל עד לאחרונה בשל משבר הקורונה.

הצוות נהנה ממערכי מור"ק ממלחמת ששת הימים, עצירה לתצפית, ולסיום – צעידה מרעננת בתוך נחל דן. לאחר סעודת בשרים מפנקת, הצוות התכנס לסדנת צילום מופלאה באגמון החולה, שם למדו חברי הצוות המשותף איך ללכוד מבעד לעדשה רגעים מיוחדים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

עובדי מטריקס ו-BMC אוכלים ונהנים בטיול. צילום: יח"צ

עובדי מטריקס ו-BMC אוכלים ונהנים בטיול. צילום: יח"צ

עובדי מטריקס ו-BMC צופים על הגולן. צילום: יח"צ

עובדי מטריקס ו-BMC צופים על הגולן. צילום: יח"צ

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים