באה לבקר במאורת הנמר: תמר לוצאטו, קבוצת לוצאטו

19/07/2021 13:25
תמר לוצאטו, ראש הפיתוח העסקי, השיווק והחדשנות בקבוצת לוצאטו. צילום: פלי הנמר

תמר לוצאטו היא ראש הפיתוח העסקי, השיווק והחדשנות בקבוצת לוצאטו, שחגגה השנה 152 שנה (הקבוצה, לא תמר), והיא אחת מבנות הדור החמישי של משפחת לוצאטו בקבוצה.

קבוצת לוצאטו היא מקבוצות הקניין הרוחני הוותיקות והגדולות בישראל, שעוסקת בהגנות קניין רוחני (למשל, פטנטים) על המצאות פורצות דרך בתחומים מגוונים – מרפואה ועד תעשייה צבאית. הקבוצה מורכבת מחטיבה משפטית, הכוללת פירמת עורכי פטנטים ומשרד עורכי דין, וחטיבה עסקית.

החטיבה המשפטית מספקת שירותים בתחומי הפטנטים, סימני המסחר, העיצובים, זכויות יוצרים, משפט מסחרי, ועוד לשלל תעשיות בארץ ובעולם.

בשנים האחרונות הרחיבה הקבוצה את פעילותה גם לתחומים עסקיים נוספים, והיא החלה גם להשקיע במיזמים טכנולוגיים ולשתף פעולה עם קרנות הון סיכון, חממות, שותפויות מו"פ וגורמים נוספים באקו-סיסטם הטכנולוגי.

נשיא הקבוצה ואביה של תמר, ד"ר כפיר לוצאטו, הוא נינו של המייסד, ריקרדו לוצאטו, שהקים ב-1869 במילאנו שבאיטליה משרד עורכי דין אשר עסק אז בתחום החלוצי של קניין רוחני. כפיר לוצאטו הצטרף לאביו, ד"ר אדגר לוצאטו, בבניית המשרד הישן-חדש כשהוא נעזר ברעייתו, ד"ר אסתר לוצאטו, מנכ"לית הקבוצה. בני הזוג הפכו את הקבוצה לאחת הקבוצות המובילות כיום בתחום הקניין הרוחני, ועל לקוחותיהם נמנים חברות רב-לאומיות, סטארט-אפים, אוניברסיטאות וממציאים פרטיים.

תמר, עורכת דין במקצועה, החלה לעבוד בקבוצה כעורכת דין בתחום הקניין הרוחני, במחלקת הליטיגציה. לפני כשלוש שנים הקימה את מחלקת הפיתוח העסקי, השיווק והחדשנות של הקבוצה, לצד עבודתה כשותפה במשרד לוצאטו עורכי דין, והיא הובילה לאחרונה מהלך של מיתוג מחדש של הקבוצה.

הלוגו החדש של לוצאטו

הלוגו החדש של לוצאטו

"הלוגו והמוטו החדשים משקפים את הרוח והערכים של הקבוצה, שאמנם הוקמה במאה ה-19, אבל ניצבת היום בחזית החדשנות הטכנולוגית", הדגישה באזניי תמר. "הוא מבטא שילוב בין שורשיות ועוצמה של עסק ותיק לבין קידמה טכנולוגית, רעננות וחדשנות, שמאפיינות את הפעילות המקצועית שלנו ואת מעבר הדורות התמידי"

"היה לנו חשוב", סיפרה תמר, "לשקף באמצעות הלוגו והשפה הגרפית החדשה את הערכים המבדלים שלנו: מומחיות, יושרה, מקצועית, המשכיות ופתיחות. במשך השנים יצרנו לעצמנו מוניטין של קבוצה המטפחת רעיונות וממציאים, בין היתר באמצעות הבנה מעמיקה של נקודות ההשקה בין עסקים וטכנולוגיה. באמצעות המיתוג מחדש רצינו לתקשר ערכים אלה, ולהציג את היכולות שלנו: גישה מקיפה לקידום חדשנות, מסורת המכבדת המצאות, ומסירות להצלחה ארוכת טווח. כמו כן, רצינו להציג לציבור חלקים פחות מוכרים בקבוצה, באמצעותם אנו מקיימים פעילות עסקית נוספת – למשל חברת Luzzatto Bizdev, באמצעותה אנו משקיעים בחברות וקרנות", סיכמה תמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים