סיכת יחידה חדשה ללוטם שבאגף התקשוב. תתחדשו

תא"ל עומר דגן, מפקד יחידת לוטם. צילום: דובר צה"ל

יחידת לוטם באגף התקשוב וההגנה והסייבר קיימה טקסים בראשות מפקד היחידה, תא"ל עומר דגן, לאור סיום מבצע "שומר החומות" ולכבוד חשיפת סיכת היחידה החדשה.

יחידת לוטם שהוקמה לפני 18 שנה הפכה להיות מעצמה טכנולוגית שכוללת מספר מחלקות אשר אחראיות על פיתוח פלטפורמות ומערכות מתקדמות המאפשרות לצה"ל להגביר את האפקטיביות שלו באופן משמעותי.

תא"ל עומר דגן, מפקד יחידת לוטם. צילום: דובר צה"ל

תא"ל עומר דגן, מפקד יחידת לוטם. צילום: דובר צה"ל

במסגרת מבצע "שומר החומות" אפשרו פיתוחיה של יחידת לוטם ניהול תהליכים מבצעיים באופן דיגיטלי בתחומי האש, שיגורים ונפילות, הערכת מצב דיגיטלית ועוד רבים אשר מקצרים את התהליכים המבצעיים ומאפשרים חיסכון רב במשאבים.

תא"ל עומר דגן אמר בטקס, כי "במהלך מבצע "שומר החומות" נלחמנו על זמינות הפלטפורמות והמערכות שלנו, פעלנו ביעילות, פיתחנו ושדרגנו את הדברים בזמן אמת, ביצירתיות, בעבודת צוות ובמהירות שיא על מנת להמשיך לאפשר לצה"ל לפעול בקטלניות.

"אני גאה לחשוף את סיכות לוטם החדשות לאחר המאמצים הרבים של היחידה לאורך השנים ובמבצע "שומר החומות" בפרט. לצד השייכות החשובה למחלקה, חשוב לזכור את השייכות ללוטם, את חשיבות השותפות בתוך היחידה (וכמובן שגם מחוצה לה) ואת האפקט שהיחידה כולה מביאה לצה"ל, ובמיוחד כשאנחנו פועלים יחדיו כמקשה אחת"

סיכת לוטם החדשה

סמל לוטם החדש. צילום: דובר צה"ל

סמל לוטם החדש. צילום: דובר צה"ל

מאפייני הסיכה החדשה: החרב, עלה הזית והמגן – מסמלים את צה"ל ואת הפתרונות הרחבים והעל-זרועיים שמספקת לוטם. הברק – מסמל את מורשת חיל התקשוב שממנו צמחה היחידה. צורתו, צורת האות ל', מסמלת את לוטם. הברק מבטא גם כשירות, מוכנות, מורשת של מומחיות וסטנדרט לוטם. היותו כרוך סביב החרב מדגישה את הגמישות, ההשתנות וההתנפלות, המייצרים את אפקט ה-3000 של היחידה – חיבור של כל החיילים שתחת היחידה יחדיו.העיגול וספרות 0 ו-1 – מסמלים טכנולוגיה, דיגיטל, מידע וחדשנות, המבטאים את התנופה הדיגיטלית שעליה אמונה לוטם ואגף התקשוב וההגנה בסייבר כולו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים