באה לבקר במאורת הנמר: הלית איתן, מיקרוסופט ישראל

27/04/2021 13:39
הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ"לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל. צילום: פלי הנמר

במסגרת החזרה לשגרה, קפצה לביקור במאורת הנמר הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ"לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל, לשיחה קצרה על הפעילות הרבה של החברה בשנה מלאת אתגרים זו יחד עם השותפים הבולטים בארץ.

איתן מציינת 20 שנה במיקרוסופט בתפקידים גלובליים שונים, בהם מנהלת שותפי הריטייל בחטיבת השותפים, מנהלת פעילות מוצרי החומרה, משחקי המחשב ו-Encarta (האנציקלופדיה הדיגיטלית) בישראל וב-MEA ואף השיקה את ה-Xbox בישראל, מנהלת חטיבת ערוצי הפצה OEM וריטייל ומנהלת חטיבת יצרניות המחשבים, ערוצי ההפצה ומשווקי הרוחב של ישראל וטורקיה. בספטמבר 2020 מונתה לסמנכ"לית חטיבת השותפים.

איתן סיפרה על החשיבות של תוכניות השותפים של מיקרוסופט, שנועדה להעצים את פעילותם העסקית והמצוינות המקצועית של השותפים ברחבי העולם, על ידי טיפוח סביבה עסקית מוטת קהילה. תפקידה של הקהילה לקדם שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות משותפות מתוך רצון לתת את הערך הגדול ביותר ללקוחות, המעוניינים לעבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

לדבריה, שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם נחלקים לכמה רמות הכשרה, כאשר הרמה הגבוהה ביותר נקראת Azure Expert Managed Services Partner. על מנת להפוך לשותף  ,Expert MSP נדרשים השותפים להוכיח לאורך זמן יכולות טכנולוגיות גבוהות ביותר ולעבור ביקורת חיצונית נייטרלית, הבוחנת מגוון תחומים, בהם אופרציה, הטמעה, מכירות ושיווק.

בפגישה ציינה איתן, שרשת השותפים היא זרוע מרכזית בהוצאה לפועל של פרויקטים, כחלק מהתפיסה הגלובאלית, הדוגלת בעבודה דרך שותפים. איתן סקרה פרויקטים משמעותיים שעשו השותפים המקומיים והגלובאליים במהלך השנה בישראל, שהביאו לידי ביטוי את הפתרונות הייחודיים שמספקת מיקרוסופט לשותפיה וללקוחותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים