באה לבקר במאורת הנמר: עדי קריסטל, מיקרוסופט ישראל

03/02/2021 16:49
עדי קריסטל, מנהלת תחום תעשייה וטלקו, מיקרוסופט ישראל. צילום: פלי הנמר

תוך שמירה על כל נוהלי הריחוק החברתי והנחיות הקורונה, קפצה לביקור במאורת הנמר עדי קריסטל, מנהלת תחום תעשייה וטלקו במיקרוסופט ישראל, לשיחה קצרה על השנה החולפת, על עסקים בתקופת הקורונה והעבודה מהבית.

כמי שעובדת באופן צמוד עם לקוחות וארגונים במשק הישראלי, סיפרה קריסטל שהיא גאה מאוד בתעשייה הישראלית, על כך שביצעה בשנה החולפת זינוק דיגיטלי אדיר שכזה ובזמן שיא.

"המעבר לענן סייע לארגונים לאמץ מודלים חדשניים של התייעלות ולבסס את ההחלטות העסקיות שלהם על בסיס דאטה ותובנות חכמות. אימוץ המודלים הטכנולוגיים הוא שמאפשר לארגונים להמשיך ולהוביל את התעשייה כולה להצלחה עסקית, תוך שמירה על רמת האבטחה הטובה ביותר בעולם", ציינה קריסטל, ומנתה כמה דוגמאות מהמגזר העסקי והציבורי – מארגונים שעברו בן לילה לעבודה מלאה מהבית, כולל פגישות, עבודה שיתופית מרחוק ועוד, וכלה בבתי ספר שעברו ליום לימודים מלא ב-Teams, או פיתוח טכנולוגיות רפואיות לזיהוי חולי קורונה, הקמת מערך חיסונים, ביצוע אבחוני רופאים מרחוק ועוד.

קריסטל התחייבה בשם הצוות במיקרוסופט ורשת השותפים הענפה שלה, שהיא תמשיך ללוות את הארגונים במעבר לענן, בוודאי עם הגעת ענן ה-Azure המקומי לישראל, ולהבטיח המשך רציפות עסקית גם בהגדרת "הנורמליות החדשה" והעבודה מרחוק, הודות לענן וליכולות אבטחת המידע הטובים בעולם, שמשמשים מיליוני לקוחות ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים