אלי קינן מונה למועצת המנהלים של סלברייט

מינויו של קינן הוא צעד נוסף של החברה במסגרת מהלך כולל לחיזוק ההובלה האסטרטגית של מועצת המנהלים וצוות ההנהלה הבכיר שלה ● קינן שימש בשורה של תפקידים בכירים בחברת יבמ במשך יותר מ-30 שנה, בהם מנהל כללי של יבמ צפון אמריקה ויו”ר של יבמ יפן

אלי קינן, נשיא קינדריל מבית יבמ. צילום: יח"צ

סלברייט, המפתחת פתרונות מודיעין דיגיטלי (Digital Intelligence) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה על מינויו של אלי קינן למועצת המנהלים של החברה. קינן, ששימש בעבר, בין היתר, כמנכ”ל יבמ (IBM) צפון אמריקה, הוא מנהל מנוסה עם ניסיון בינלאומי רחב בעבודה עם ארגונים גדולים וגופים במגזר הציבורי. במהלך הקריירה העשירה שלו מילא קינן תפקידים גלובליים מובילים בתחום מחשוב הענן ופתרונות בינה מלאכותית.

מינויו של קינן הוא צעד נוסף של החברה במסגרת מהלך כולל לחיזוק ההובלה האסטרטגית של מועצת המנהלים וצוות ההנהלה הבכיר שלה. עם צירופו של קינן תמנה מועצת המנהלים של סלברייט שבעה חברים.

קינן שימש בשורה של תפקידים בכירים בחברת יבמ במשך יותר מ-30 שנה, בהם מנהל כללי של יבמ צפון אמריקה ויו”ר של יבמ יפן, והתמחה בהובלת תהליכי צמיחה עסקית של חברות.

כמו כן, קינן משמש כחבר במועצת המנהלים של חברת נטפים ובארגון United Way of New York City. הוא בוגר MBA מאוניברסיטת מיאמי ותואר ראשון במדעי המחשב והנדסת אלקטרוניקה מ-Rensselaer Polytechnic Institute.

"אני נרגש להצטרף למועצת המנהלים של סלבריט,” אמר קינן. “הטכנולוגיה המובילה של סלברייט מסייעת בהגנה על החברה שלנו – קהילות, משפחות ואנשים. אני מצפה לעבוד עם צוות ההנהלה יוצא הדופן והעובדים המנוסים של סלברייט כדי להשיג את החזון שלנו – לעזור להפוך את העולם לבטוח יותר".

"קינן מביא עימו שילוב ייחודי של ניסיון ותובנות על הובלת תהליכי טרנספורמציה עסקית בארגונים גלובליים וגופי אכיפת חוק, וזוהי תוספת יוצאת דופן למועצת המנהלים שלנו”, אמר יוסי כרמיל, מנכ”ל סלברייט. “המיומנות העסקית הייחודית שהוא מביא עימו תהיה אמצעי להאצת אסטרטגיית הצמיחה שלנו, בעת שאנו ממשיכים לחדש ולהרחיב את ההובלה העולמית של סלברייט בתחום המודיעין הדיגיטלי”, הוסיף כרמיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים