ה"אמיצים" של בינת יישום מערכות על הגובה

מתכוננים לטיפוס. צילום: יח"צ

יותר מ-100 עובדים של בינת יישום מערכות, ועוד כ-150 עובדי קבלן של החברה עצרו את עבודתם בפרויקטים הרבים בשטח, בהם עשרות עובדים הפעילים בהקמה של תשתיות תקשורת מתקדמות, הדרושות להסבה של מחלקות בבתי חולים למחלקות קורונה, ויצאו לסדנה בת שלושה ימים של הדרכות לעבודה בגובה.

ההדרכות, שכללו קורס תיאורטי ומעשי, סיפקו לעובדים כלים כיצד לנקוט משנה זהירות ולעבוד בצורה בטוחה ומאובטחת בחללים פתוחים, בגבהים, בהאנגרים ובמחסנים גדולים, על פיגומים, גגות ועוד. ההדרכה כללה התנסות מעשית עם רתמות וציוד מיגון נוסף, דוגמת ציודי עזר לבלימה ומניעת נפילה. את ההדרכה ניהלו יניב בן-צור, סמנכ"ל תפעול ובקרה בבינת יישום מערכות, המשמש גם כנאמן הבטיחות של החברה, ושמואל פיזנטי, ממונה הבטיחות בבינת יישום מערכות.

מתכוננים לטיפוס. צילום: יח"צ

מתכוננים לטיפוס. צילום: יח"צ

בן-צור ציין, כי "בעידן הדיגיטל קיים צורך לפרוס תשתיות תקשורת בכל רחבי הארגון. זה יכול להיות בגובה הקרקע, אך פרויקט יכול להתבצע גם בעומק האדמה או בגבהים. עבודה בגובה מחייבת מקצועיות גבוהה לא רק טכנולוגית, אלא גם יכולת לבצע את המשימה הנדרשת בצורה בטוחה למרות תנאים קשים, לא נוחים ואף מסוכנים. אנו מחויבים לספק תנאי עבודה בטוחים ובריאים עבור עובדינו, כך שכול עובד יחזור לביתו בסוף יום העבודה בריא ושלם".

"דוגמה לקשר ההדוק הזה בין עולם פריסת כבלי התקשורת והעבודה בגובה", הוסיף בן-צור, "ניתן לראות בפרויקט שביצענו לאחרונה, בו הקמנו מערכות ביטחון מתקדמות במחסן החירום של משרד הבריאות בצפון הארץ. העבודה בפרויקט זה התבצעה ברובה בגבהים שנעו בין שישה ל-12 מטרים, דבר שמהווה אתגר משמעותי, הדורש יכולות ביצוע מורכבות ורמת מקצועיות גבוהה".

ציפי אמרה אימא'לה… לא נרתמה ולא טיפסה, כי היא קיבלה סחרחורת רק מהמחשבה, אבל צפתה מרחוק ב"אמיצים" וחזרה למערכת עם תמונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים