באו לבקר במאורת הנמר: אבי חמוי ורומן מיטשל, סנגיט

05/03/2020 15:32
אבי חמוי, ממייסדי וה-CTO, ורומן מיטשל, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי, סנגיט. צילום: פלי הנמר

לאחרונה ביקרו במאורת הנמר אורחים חשובים במיוחד, אבי חמוי, ממייסדי ו-CTO של חברת סנגיט ורומן מיטשל, אשר הצטרף לאחרונה לחברה כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי שלה.

חברת סנגיט מובילה בישראל בביצוע פרויקטים בתחום האינטגרציה ופיתוח ממשקים על בסיס פלטפורמות SOA/iPaaS טכנולוגיות מובילות בשוק העולמי.

הפרויקטים מנוהלים על פי מתודולוגיה מוכחת ומשלבת כלים וניסיון רב של צוות סנגיט בביצוע פרויקטי SOA/iPaaS בארגונים מובילים במשק הישראלי, כגון, סודה סטרים, אלקטרה מוצרי צריכה, מחסני חשמל, מטרופולינט, מטרופארק, אורבוטק, אמדוקס ועוד.

מייסדי סנגיט עוסקים באינטגרציה בין מערכות ואפליקציות עוד משנת 2005. מאז, העולם השתנה ומחלקות IT, שעיקר הידע שלהן היה סביב מערכת ליבה כגון, CRM ו-ERP, נדרשות כיום ליישם ולקשר בין הרבה מערכות מומחה, ולחבר ביניהן באופן שקוף ומלא, וזאת כדי להימנע מהזנת אותו נתון בכלל המערכות יותר מפעם אחת.

הידע בחברת סנגיט בביצוע פרויקטי SOA/iPaaS מבטיח לייצר שלמות נתונים במעבר בין המערכות, ובכך למנוע נזקים כספיים ותדמיתיים לארגונים. בסנגיט הבינו את הפוטנציאל הקיים בשוק זה, ופיתחו במרוצת השנים מתודולוגיית עבודה, יכולות וידע רחבים מאוד בעולמות אלו. זה החל בתחום SOA, בדגש על כלי אינטגרציה של חברת אורקל, והמשיך בכלי iPaas בענן. כאשר הניסיון בסנגיט כולל יכולות אינטגרציה בין מערכות המבוססות על מגוון ארכיטקטורות, כגון: ענן, On-Prem או היברידי.

לאחרונה, לאחר בחינה מעמיקה על-ידי חברת Celigo iPaaS העולמית, נבחרה חברת סנגיט לייצג את מוצרי ושירותי סליגו בישראל. חברת סליגו, הקיימת משנת 2006, יצרה מערכת iPaas מדהימה, עם Marketplace ענק ו-Integration Packs מוכנים לחיבור בין מערכות. כך שאם לארגון יש לדוגמה NetSuite והוא מעוניין לשווק את מוצריו באמזון – כל שצריך הוא ליצור קשר עם נציג סנגיט, אשר יוריד את ה-Pack הרלוונטי, להזין נתוני התחברות, לבצע Setup של סנכרון הנתונים בין המערכות, בדיקות ועלייה לאוויר. וכל זה בליווי המקצועי של צוות סנגיט.

כמו כן, במסגרת השת"פ האסטרטגי וארוך השנים עם חברת אורקל העולמית, סנגיט גם החברה היחידה בארץ שמיישמת פרויקט OIC (ר"ת Oracle Integration Cloud) הכולל, חיבור מערכות Legacy עם Salesforce.

סנגיט גם מספקת שירותי מומחה של תשתיות Oracle DBA, גם בסביבות EBS, ופיתוחים בכלי אורקל השונים: ADF, Forms & Reports, Java.

ולגבי שם החברה הנכתב SangIT – למדתי כי חברת SangIT רוצה לשמח את לקוחותיה באינטגרציה איכותית ובשלמות נתונים (SOA, iPaas), בדיוק כמו שמוזיקת "Sangeet" בהודו נועדה לשמח חתן וכלה לרגל שמחתם, ומשם נגזר השם, בשינוי קל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים