בא לבקר במאורת הנמר: שלומי אביב, VMware

20/02/2020 15:29
שלומי אביב, המנכ"ל החדש של VMware ישראל. צילום: פלי הנמר

שלומי אביב, המנכ"ל החדש של VMware ישראל בא לבקר במאורת הנמר.

אביב, שהחליף את אלי שקד, מונה לתפקיד לאחר כארבע וחצי שנים ב-VMware. תפקידו האחרון בחברה היה מנהל בכיר אזורי לכל תשתיות הענן, התקשורת ואבטחת מידע באזור ישראל, אגן הים התיכון ומזרח אירופה. לאביב ניסיון עשיר בתעשיית ההיי-טק ובתעשיית ה-IT בפרט – לפני VMware הוא עבד בבינת, בתור סמנכ"ל מכירות אגף אנטרפרייז.

בשיחתנו סיפר לי אביב כי הוא מוביל תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בגופים ממשלתיים, פיננסים וחברות היי-טק, ובהם שכלול שירותים ומערכות, מעבר לענן פרטי וציבורי, והטמעת טכנולוגיות חדשות. במהלך ביקורו שוחחנו כיצד ניתן להאיץ את התפתחותה של ישראל כמדינה חדשנית וטכנולוגית.

השנה ראינו יותר ויותר בכירים ומנהלים מהחטיבות העסקיות של הארגונים אותם אנו מלווים בשוטף, מקדמים אסטרטגיות של טרנספורמציה דיגיטלית עבור החטיבות שלהם. עד לשנים האחרונות, מחלקות ה-IT הארגוניות תפקדו כגוף תפעול והוצאות, ולא כחטיבות עסקיות לכל דבר ועניין המביאות חדשנות, שירותים ומנועי צמיחה חדשים.

המונח 'טרנספורמציה דיגיטלית' כוללני מידי ורבים נוטים לחשוב כי מהותו היא טכנולוגית, אולם כל חברה שמספקת היום שירותים לאזרחים או עסקים הינה חברה טכנולוגית, ועל הארגונים לוודא שהם מוכנים ונערכים לשינוי במבנה הארגוני, עסקי, תשתיתי וחברתי.

"מחלקת ה-IT מקבלת מקום חשוב ומרכזי בשינוי התהליכים הפנים-ארגוניים, המוצרים עצמם, ובקשר עם העובדים ולקוחות הקצה כחלק מאותה טרנספורמציה בארגון", הבהיר אביב.

לסיכום אמר לי אביב, כי חברת VMware תמשיך לתרום לקהילה בישראל במגוון רחב של עשייה ותרומה לבתי-ספר מקצועיים, עמותות, מוסדות מחקר ובתי חולים בישראל – כי זה מה שבאמת חשוב!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים