באו לבקר במאורת הנמר: בני צ'רני, מנכ"ל ומייסד אופסוואט, ובכירי החברה

18/02/2020 16:41

בשבוע שעבר התארחו במאורת הנמר בני צ'רני, מנכ"ל ומייסד חברת אופסוואט (OPSWAT), לצד בכירי החברה: עמיר גיל, מנהל פעילות ישראל, אורי צ'רני, מנהל המכירות וליאור קצנשטיין, מנהלת שיווק. צ'רני הוא ישראלי במוצאו, אשר עבר לארה"ב לאחר השירות הצבאי במטרה לפתוח את חברת התוכנה הראשונה שלו לפני גיל 30, מטרה שהצליח לעמוד בה כשהקים לאחר שנה בארה"ב, בשנת 2002, את חברת OPSWAT.

מאז ועד היום סללה OPSWAT את דרכה בתחום הגנת הסייבר ומיצבה את עצמה כפתרון ההגנה הטוב ביותר לתשתיות קריטיות (CIP – Critical Infrastructure Protection). לפי צ'רני, "הפוקוס של החברה הינו הגנה על תשתיות קריטיות ב-16 תעשיות  עיקריות, בהן תשתיות, פיננסים, אנרגיה, צבא, בריאות, תעופה וכו'. לחברה כ-12 מוצרים להגנה על תשתיות קריטיות, ובחזון שלנו נרצה להיות One stop shop להגנה על תשתיות אלו. במפת הדרכים שלנו עוד מוצרים רבים בתחום".

מימין: ליאור קצנשטיין, מנהלת שיווק, עמיר גיל, מנהל פעילות ישראל, בני צ'רני, מנכ"ל, ואורי צ'רני, מנהל מכירות – אופסוואט. צילום: פלי הנמר

בישראל החברה מספקת פתרונות ללקוחות בתחומים רבים – החל מבנקים, חברות ביטוח, גופים ביטחוניים, ממשלה ותעשייה פרטית, כגון: ממשל זמין, רפאל, תעשייה אווירית, רוב הבנקים וחברות הביטוח הגדולות בישראל ועוד רבות. החברה מפורסמת בארץ בעיקר בזכות פתרון ייחודי להלבנת קבצים – שהוא בעל חשיבות רבה כחלק מהגנה על תשתיות קריטיות.

אופסוואט פועלת היום בצורה גלובלית ומעסיקה יותר מ-300 עובדים בתשעה משרדים ברחבי העולם. הנהלת החברה ממוקמת בסן-פרנסיסקו. לאחרונה הוקמה חברת הבת אופסוואט טכנולוגיות בישראל, אשר מיזגה לתוכה את פעילות ההפצה הוותיקה בארץ.  אחת ממטרות החברה הינה זמינות תמידית והיכולת לתת מענה ללקוחות מסביב לעולם בכל יום ובכל שעה.

את הפעילות בישראל מנהל עמיר גיל, שהצטרף לחברה ברבעון האחרון כדי להרחיב את פעילותה העסקית בישראל. הצוות כולל מכירות, שיווק ותמיכת לקוחות. לגיל ניסיון של יותר מ-25 שנים בניהול מכירות, מוצרים ועסקי B2B בישראל ובעולם בתחומי IT  שונים. בחמש השנים האחרונות ניהל את הפעילות העסקית של פרומיסק בישראל כחברה עצמאית ולאחר מכירתה לקבוצת ח. מר.

כיום, מספר צ'רני, כ-50% מהכנסות החברה מגיעות מפעילות השותפים העסקיים שלה, והמטרה היא להגיע ל-75% מההכנסות בשלוש השנים הקרובות, תוך שמירה על קצב הגידול השנתי הדו-ספרתי של החברה בשנים האחרונות. כחלק מהאסטרטגיה הזאת פועלת החברה בישראל באמצעות השותפה הותיקה בולוורקס (Bulwarx), ושותפים נוספים ותיקים וחדשים, כגון 10סקיור (10secure), אבנט (Avnet), סקיורנט (Securenet), ולאחרונה גם בזק בינלאומי וחברת דאנט (Danet), שעמן זכתה במכרז חשכ"ל לפתרונות הלבנה ו-secure data flow. לצ'רני יש שאיפות להכין את החברה להנפקה, וחשוב לו לייצר מקום עבודה טוב וחזק הדוגל בערכים שעובדי החברה יוכלו להתחבר אליהם ולהאמין בהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים