יעל לפיד מונתה לסמנכ"לית דליוורי ללקוחות באופטימוב

יעל לפיד, סמנכ"לית דליוורי ללקוחות, אופטימוב. צילום: יח"צ

חברת אופטימוב, המתמחה בטכנולוגיות שיווק, מינתה את יעל לפיד כסמנכ"לית דליוורי ללקוחות. לפיד שימשה כסמנכ"לית שירות לקוחות בקפריזה, וכמנהלת חדשנות ומחקר בינלאומי באופטיבייס. בנוסף, הובילה פרויקט עבור רשות החדשנות, שבו סקרה את הצעות המו"פ והתכניות העסקיות של חברות בגדלים שונים, החל משלבים מוקדמים ועד פרויקטים רב-שנתיים של חברות חדשות. היא בעלת תואר שני באלקטרוניקה ותקשורת מהטכניון. תפקיד סמנכ"לית Customer Delivery באופטימוב כולל ניהול פעילות טכני והובלת צוותי החברה האחראים לקשר ישיר עם הלקוחות הקיימים, שיתופי פעולה עם לקוחות חדשים והטמעת מוצרים המבוססים על דטה, במטרה להעצים את יכולותיהם של הלקוחות בטווח הארוך. לפיד תנהל גם את מערכת שיתוף הפנימי בתוך החברה על מנת לפתח את המוצרים והפיצ'רים החדשים בצורה האפקטיבית ביותר.

מינויה של לפיד הביא את החברה לשוויון מגדרי בהנהלתה. פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב, אמר בהתייחסו לכך כי "כמי שמתמחים בחיזוק הקשר בין חברות ללקוחותיהם אנו רואים ערך רב ביצירת גיוון רב בהנהלה ובקרב העובדים ברחבי העולם. הניסיון הרב של יעל בעבודה בענף זה מעניק לה את היכולת הייחודית למקסם את חווית הלקוח של אופטימוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים