הכוח הנשי של דל טכנולוגיות

נשות דל טכנולוגיות הגיעו באחרונה לאירוע החורף השנתי "נשים בפעולה" (Women In Action), מיזם של החברה העולמית, שנועד לקדם נשים ולחזק את השוויון המגדרי בעולם העסקים. תוכנית "נשים בפעולה" מבקשת למשוך יותר נשים להגיש מועמדות למשרות טכנולוגיות, וכן להעצים ולפתח יכולות וכישורים של נשים שכבר מועסקות בחברה, כך שיהיו להן כל הכלים להתקדם בארגון למשרות ניהוליות.

מימין: מאיה הופמן לוי, מנהלת אתר הפיתוח בבאר שבע; דן ענבר, מנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל; הלה גלבוע, סמנכ"לית הכספים של מרכז הפיתוח – דל טכנולוגיות; קרן הרשקוביץ, מייסדת-שותפה של ארגון Woman 2 Woman; שלומי ליברמן, סמנכ"ל התפעול של מרכז הפיתוח, דל טכנולוגיות; שירי שניידר, מנהלת הפיתוח של RSA ישראל. צילום: ענבר לוי

דן ענבר, מנכ"ל מרכזי הפיתוח של דל טכנולוגיות ישראל ונשיא חטיבת האחסון העולמית, היה בין הגברים הבודדים שנצפו בקהל והוא התייחס לכך כשפתח את הכנס ואמר בחיוך "אני גאה להיות במיעוט, לשם שינוי". ענבר שיתף את נשות החברה ביעדים ובמהלכים שהחברה הגלובלית וגם הסניף המקומי עושים למען קידום הזדמנויות שוות בכלל ובין גברים לנשים בפרט: "אנו תומכים במגוון תוכניות בתעשייה, כמו: she codes ,Parliament 51 ,women 2 women, סודקות את תקרת הזכוכית, ואף מחלקים שנה אחר שנה מלגות לסטודנטיות מצטיינות בפקולטה למדעי המחשב בטכניון. ענבר זכה למחיאות כפיים סוערות כאשר אמר, כי "לפני שבועיים חשף מייקל דל את היעדים החברתיים שלנו ל-2030, ובהם המטרה להגיע עד שנת 2030 ל-50% נשים בחברה, ול-40% נשים בדרג הניהולי בחברה". ענבר הוסיף ועדכן בגאווה לא מעטה, שבישראל יש תוצאות חיוביות למאמצים המושקעים בהגדלת מספר הנשים בחברה בכלל ובתפקידים ניהוליים בפרט, וחשף כמה מספרים. למשל, כי בין 2014 ל-2019 חל גידול של 50% בגיוס נשים למשרות שונות בחברה, וגידול של 12% באחוז הנשים מכלל המועסקים בחברה, כאשר בין 2017 ל-2019 חל גידול של 21% בשיעור הנשים המנהלות.

באירוע השתתפו גם קרן הרשקוביץ, מייסדת שותפה של ארגון Woman 2 Woman מבית עמותת בוגרי 8200, אשר סיפרה, כי דל טכנולוגיות נרתמה לתמיכה בארגון מיומו הראשון. עדי אלטשולר שחם, אשת חינוך ויזמת חברתית, מייסדת תנועת כנפיים של קרמבו ויוזמת "זיכרון בסלון", שיתפה בקריירה שלה כיזמת חברתית.

שירי שניידר, מנהלת הפיתוח של RSA בישראל, מקבוצת דל טכנולוגיות, אמרה: "אני גאה לעבוד בחברה שבה אין פערי שכר, בכל הדרגים. יש אצלנו תרבות הכלה בריאה, יכולת לפתח שיח ואמון ותחושה של שותפות שווה לדרך וזה מה שמייצר הצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים