מיט-אפ בנצרת להרחבת גיוס היי-טקיסטים מהמגזר הערבי

חברת KLA ממגדל העמק חברה לארגון צופן ולקהילת MobileMonday מנצרת, ויחד ערכו מיט-אפ מוצלח לסטודנטים ובוגרים של לימודי הנדסה ומדעים מן המגזר הערבי. המפגש התקיים בגן התעשייה נצרת, ועסק באתגרים בעולם של בינה מלאכותית, בהשתתפות של יותר מ-60 צעירים, המתעניינים בעבודה בהיי-טק בכלל וב-KLA בפרט.

מימין: אדהאם ספורי, ראש צוות, KLA, הנס שקור, דירקטור פיתוח עסקי של צופן ומייסד קהילת MobileMonday, סוהא בשארה, אלה קוגן, נסרין עוואד, ראש צוות, KLA, אדם ח'ואלד, עדי פחימה, מהנדס אלגוריתמים, KLA. יושב מלפנים: ואסים נימרי. צילום: יח"צ

המיט-אפ כלל הרצאה מעניינת של עדי פחימה, מהנדס אלגוריתמים מקבוצת Corporate Platform Group ב-KLA, שעסקה ביישומי לימוד מכונה ובינה מלאכותית, פאנל שבו הציגו אדהם ספורי ונסרין עוואד, ראשי צוותים ב-KLA, את האתגרים ואת התובנות שלהם בעולם פיתוח התוכנה, לרבות רשימת טיפים והמלצות למשתתפי המיט-אפ כיצד להשתלב בעבודה בהיי-טק ובמיוחד בחברת KLA.

הנס שקור, דירקטור פיתוח עסקי של צופן ומייסד קהילת MobileMonday, מציין, כי המיט-אפ היה נפלא. "הופתעתי מכמות המתעניינים ומן הנוכחות. המשובים שקיבלתי בעקבות המפגש היו נהדרים", הןא אמר. "כאשר אתה שואל מועמד מהחברה הערבית איפה אתה חולם לעבוד לאחר סיום הלימודים, המועמד מונה את 'החשודים המיידיים': פייסבוק, גוגל, מיקרוסופט, אינטל וכד'. מסתבר כי המועמדים בחברה הערבית בקושי מכירים סטארט-אפים או חברות היי-טק אחרות ומצוינות, כגון  KLA, אשר פועלת בגליל מזה עשרות שנים. זו הסיבה שלשמה הקמנו את קהילת MobileMonday, שמטרתה לפתח אקו-סיסטם ופלטפורמה לנטוורקינג ולהגדיל את החשיפה של הסטודנטים והטאלנטים הערבים לכלל האפשרויות הקיימות בשוק".

נסרין עוואד, ראש צוות תוכנה, אדהאם סאפורי, ראש קבוצה ב-QA – חברת KLA. צילום: יח"צ

ויקי פלטניק, מנהלת משאבי אנוש ב-KLA, מובילה בשנה האחרונה בחברה תהליכים חוצי-ארגון בתחום של גיוון והכלה. "השנה  השיקה החברה יוזמה גלובלית לקידום נושאי גיוון והכלה, וישראל נבחרה להיות השלוחה הראשונה מחוץ לארה"ב שבה התוכנית תתחיל כפיילוט", היא מספרת. "אנחנו כבר פועלים בשלושה מישורים – הרחבת מאמצי גיוס מתוך האוכלוסייה המגוונת, הכשרות רחבות למנהלים בנושא של ניהול שונות וגיוון, וכן פעילויות רבות בשיתוף העובדים ליצירת היכרות עם האחר והשונה. שיתוף הפעולה עם צופן ועם MobileMonday, לרבות המיט-אפ שקיימנו, הוא דוגמה ליוזמה אחת מיני רבות, שנועדו להרחיב את מאמצי הגיוס שלנו במגזר הערבי".

"בפריפריה יש מאגר כישרונות שטרם מוצה, והתפקיד של צופן ושל MobileMonday לעשות את הגישור בינם לבין מעסיקים פוטנציאליים. אנחנו מתכוונים להמשיך את שיתוף הפעולה המבטיח עם KLA ולקחת אותו קדימה למיט-אפים נוספים, מנטורינג, סדנאות Hands On ועוד", הוסיף שקור.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים