באו לבקר במאורת הנמר: בכירים בספארי

04/12/2019 11:10
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - שגית הורוביץ, דוברת הספארי; אורן בן יוסף, המנכ"ל; ושירלי כהן-גרוס, מנהלת האירועים. צילום: פלי הנמר

שלושה בכירים בספארי – אורן בן יוסף, המנכ"ל, שגית הורוביץ, הדוברת, ושירלי כהן-גרוס, מנהלת האירועים, באו באחרונה לבקר את הנמר – אבל לא בגן החיות, כי אם במאורה שלי.

לפני כ-13 שנים הגיע לספארי נמר, כמתנה של דליה אסיא-פלד הקוסמת, מנכ"לית אנשים ומחשבים, לי, בעלה, פלי הנמר. פלי הנמר הנמר החזיר נשמתו לבורא עולם לפני כשנתיים בגיל המכובד לנמרים – 19. הוא התגלה כנמר מיוחד כשהצליח לשהות במשך כל השנים יחד עם ושתי הנמרה באותו הבית. בדרך כלל, נמרים הם יחידאיים ולא חולקים טריטוריות.

בביקור סיפרו לי חברי הנהלת הספארי שהם מעוניינים להביא את הנמרה דליה עבור כורש הנמר, שהגיע לספארי לפני כשנה, כדי להרבות את המין היפיפה הזה (נמרים פרסיים), שנתון בסכנת הכחדה חמורה. החדשות הטובות הן שכבר יש באירופה נקבה שמיועדת עבור הספארי, אך אפשר יהיה לקבלה רק לאחר שתיבנה חצר ייעודית לכך, שתאפשר את ריבויים של הנמרים וההפרדה של הנמרה והגורים לאחר ההמלטה העתידית. עלות בניית חצר עבור הנמרה והגורים היא כ-100 אלף דולר. קבוצת אנשים ומחשבים תתגייס ותגייס את קהילת ההיי-טק לסגירת התקציב הנדרש.

בשנה הבאה, 2020, קבוצת אנשים ומחשבים יוזמת חגיגת 40 שנים, כשגולת הכותרת תהיה חגיגת ענק לכל מנהלי ומקצועני התעשייה עם בני המשפחה בספארי, כמו שהיה באירוע השיא, עם יותר מ-20 אלף משתתפים, ביובל ה-25. אירוע שעד היום מהדהד בתעשייה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיכל

    נרטה לכם שמסיבטת רועשות בפארק הלאומי יעזורו לרבייה??

אירועים קרובים