בינת תקשורת מחשבים זכתה בפרס שותף השנה של סיסקו העולמית

התואר שקיבלו אנשי בינת. צילום: יח"צ

לבינת תקשורת מחשבים, ולהיי-טק הישראלי בכלל, יש (עוד) סיבה לגאווה: לפני ימים אחדים קיבלה החברה את פרס שותף השנה של סיסקו העולמית באזור דרום EMEAR (אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ורוסיה). בינת היא החברה הישראלית היחידה שזכתה אי פעם בפרס זה, שכולל את כלל תחומי הפעילות של החברה, ולא רק ארכיטקטורות ייעודיות, כפי שהיה בעבר.

סאנטיאגו סולנס, סמנכ"ל המכירות של סיסקו, ואריק מויאל, מוביל תחום חוויית הלקוח באזור דרום EMEAR, העניקו את התואר לאלון בן צור, מנכ"ל בינת, ולאמיר פורקוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה.

בתמונה: אלון בן צור, מנכ"ל בינת; אמיר פורקוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה; חן אזולאי, סמנכ"ל מכירות מערכות ואסטרטגיים; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל; ושרית רצר, מנהלת השותפים בסיסקו ישראל. צילום: יח"צ

מימין: חן אזולאי, סמנכ"ל בכיר למכירות ופרויקטים; אלון בן צור, מנכ"ל בינת; אורן שגיא מנכל סיסקו ישראל; אמיר פורקוש, סמנכ"ל הנדסה בבינת; שרית רצר, סמנכ"לית שותפים בסיסקו; ואריק מויאל, דיקרטור שותפים דרום אירופה בסיסקו. צילום: יח"צ

בהודעה ששלח לכלל עובדי בינת תקשורת מחשבים מלוס אנג'לס כתב פורקוש: "זהו כבוד גדול עבורנו לקבל את פרס שותף השנה באירוע השותפים המרכזי של סיסקו העולמית. בשונה משנים קודמות, בהן קיבלנו פרסים בגין מובילות בארכיטקטורה ספציפית בלבד, השנה קיבלנו הכרה ביכולות המולטי-דומיין הגבוהות של בינת".

התואר שקיבלו אנשי בינת. צילום: יח"צ

התואר שקיבלו אנשי בינת. צילום: יח"צ

הוא הוסיף כי "לא ויתרו לנו והכריזו עלינו גם כזוכים בארכיטקטורת השיתופיות (Collaboration). למאות עובדי החברה יש חלק מרכזי בעשייה ובהצלחה – הן מול סיסקו כיצרן והן מול לקוחותינו הרבים, עליהם נבנים גם הגופים המובילים במשק הישראלי. ברצוני לציין גם את אחד הפרויקטים הגדולים שביצענו השנה, במוקד 100 של המשטרה, שללא ספק היווה גורם חשוב בשיקולי הבחירה שלנו לפרס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים