פאורסיה: גוזרים את הסרט של המרכז הישראלי הבינלאומי לחדשנות

חברת פאורסיה הצרפתית, הפעילה בתחום טכנולוגיות הרכב, השיקה מרכז חדשנות חדש של החברה בישראל באירוע חגיגי שהתקיים בבניין העסקים מידטאון תל אביב, במשרדים החדשים של החברה הבת הישראלית פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס, המנוהלת על ידי אורי פחטר.

גוזרים את הסרט. מימין: אורי פחטר, מנכ"ל פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס, אוליבייה דלואה, מנהל אבטחת המידע, פאורסיה פטריק קולר, מנכ"ל, פאורסיה, אריק דנון, שגריר צרפת בישראל, רנה דיסט, סמנכ"ל מערכות מידע, פאורסיה. צילום: יניב ישראל אלון

פטריק קולר, מנכ"ל פאורסיה, סיפר באירוע, כי לפני חמש שנים התחילה החברה לבצע השקעות בחברות סטארט-אפ באמצעות קרן ההשקעות פאורסיה ונצ'רס. "זיהינו אקו-סיסטמס של חברות בעולם, בעלות התמחות של ידע וטאלנטים", אמר. "לדוגמה, בטורונטו זיהינו אקו-סיסטם בתחום חיזוי המצב הבריאותי. בתל אביב גילינו אקו-סיסטם שאין דומה לו בעולם בתחום אבטחת הסייבר וטכנולוגיות חישה. מה שקורה בישראל הוא מדהים, הדינמיות, האווירה, דבר שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. יש לנו שתי משימות בישראל: מצד אחד פיתוח פתרונות אבטחת סייבר, ומצד שני המשך חיפוש אחר סטארט-אפים.

"המרכז הישראלי יהווה מרכז בינלאומי של החברה, שיגיעו אליו מכל החטיבות העסקיות והחברות הבנות של פאורסיה, הממוקמות ברחבי העולם על מנת ללמוד את תחום אבטחת הסייבר, ולאתר באמצעות מערך האיתור המקומי טכנולוגיות, חדשנות והזדמנויות השקעה עבור החטיבות העסקיות של הקבוצה, ואני מקווה שנמשיך להתרחב בישראל", ציין קולר.

באירוע השתתפו מנהלים בכירים של החברה, בהם רנה דיסט, סמנכ"ל מערכות המידע, אוליביה דלואה, מנהל אבטחת המידע של הקבוצה, ואנטואן דויון, סמנכ"ל אסטרטגיה וחדשנות. גם שגריר צרפת בישראל, אריק דנון, הגיע לפתיחה ודיבר על השקעות של חברות צרפתיות בישראל ועל הגדלת היקף שיתוף הפעולה עם האקו-סיסטם של החדשנות בישראל.

פחטר, המכהן, כאמור, כמנכ"ל החברה הבת בישראל, בירך על הרחבת הפעילות של פאורסיה בישראל, אשר החלה בסוף 2016 וכללה איתור טכנולוגיות, חדשנות והזדמנויות השקעה והניבה, בין היתר, את ההשקעה של פאורסיה ב-גארדנוקס.

עוד הגיעו לאירוע נציגים מקומיים של יצרניות רכב ויצרניות משנה בינלאומיות, נציגים ממשרד הכלכלה וממכון הייצוא, מהתוכנית הלאומית לתחליפי דלקים במשרד ראש הממשלה ומאקומושן, סטארט-אפים שאיתם עובדת פאורסיה ונותני שירותים של החברה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים