עופר אדיבי מונה ל-CTO אגף פיתוח פרויקטים בקבוצת המערכות בטלדור

במסגרת תפקידו יהיה אדיבי אמון על זיהוי טכנולוגיות המתאימות לארגון וללקוחותיו, שילוב טכנולוגיות ומטרות אסטרטגיות של הארגון, קידום המחלקות באגף פיתוח פרויקטים, מציאת פתרונות טכנולוגיים חדשניים וכארכיטקט תוכנה ראשי של האגף ומקבל החלטות בנושאים טכנולוגיים

עופר אדיבי מונה ל-CTO אגף פיתוח פרויקטים בקבוצת המערכות בטלדור. במסגרת תפקידו יהיה אדיבי אמון על זיהוי טכנולוגיות המתאימות לארגון וללקוחותיו, שילוב טכנולוגיות ומטרות אסטרטגיות של הארגון, קידום המחלקות באגף פיתוח פרויקטים, מציאת פתרונות טכנולוגיים חדשניים וכארכיטקט תוכנה ראשי של האגף ומקבל החלטות בנושאים טכנולוגיים. אדיבי יוביל את פעילות פיתוחים אלו באגף הפיתוח, תוך השבחת טכנולוגיות מתקדמות בעולמות ה-IOT, קוד פתוח, GIS ועוד ויהיה אמון על קידום היכולות המקצועיות של עובדי האגף.

אדיבי, 40, בעל תואר B.sc במדעי המחשב ובעל ניסיון של כ-18 שנים בעולמות הניהול והפיתוח במגוון תחומים, בהם איכות הסביבה, ביטוח ופיננסים. בתפקידיו הקודמים ניהל אדיבי את מחלקת הפיתוח באחד הפרויקטים הציבוריים הגדולים במדינה שביצעה טלדור – כלים שלובים, עבור רשות האכיפה והגבייה, לאחר מכן, שימש במשך שנתיים כ-CTO וחבר הנהלה בחברת E.Z Match, העוסקת בתחום התאמות כרטיסי אשראי למגזר הקמעונאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים