מ-Splunk Zero ל-Splunk Hero בשלוש שעות בלבד

כ-30 לקוחות הגיעו למשרדי המטה של חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס בהרצליה, כדי לקבל ידע בסיסי על פלטפורמת ניתוח ה-Big Data מהמובילות בעולם, ה-Splunk, שמטריקס מייצגת בישראל, מפי מומחי Splunk.

מימין: אנסטסיה ברנס – מתאמת קשרי לקוחות, מטריקס, שירלי סטמפלר – מנהלת לקוחות Splunk וטלי יקותיאל – מנהלת לקוחות בכירה, מטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

הפלטפורמה מספקת את הדרך האידיאלית והבטוחה לניתוח דאטה באמצעות פתרונות תוכנה מתקדמים לאיסוף, קטלוג וניתוח נתונים מרובים בזמן אמת.

במהלך ההדרכה רכשו המשתתפים ידע בסיסי על טכנולוגיית Splunk ועסקו, בין היתר, בסביבת Splunk ב-AWS, באיסוף נתונים, מחקר וסטטיסטיקה והקמת לוחות נתונים (Dashboards) אינטראקטיביים. ההדרכה אפשרה למשתתפי המפגש לעבור משלב Splunk Zero ל-Splunk Hero במהלך 3 שעות בלבד.

תוכן ההדרכה הותאם למשתמשים מתחילים – "טירוני" Splunk, בין אם הארגון שבו הם עובדים שוקל להכניס פעילות של Splunk או בין אם הארגון כבר החל בפעילות ועולה הצורך להבין את יסודות המערכת.

מרוכזים בלימוד. צילום: הדר צדקה חזן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים