שלום כיתה א' לילדי נילסן ישראל

לקראת תחילת שנת הלימודים ערך מרכז הפיתוח של נילסן ישראל, הממוקם בשרונה ת"א, פעילויות מגוונות לעובדים ולילדיהם העולים לכיתה א׳. העובדים התפנקו ב-Happy Hour חגיגי, הכולל משחקי ילדות, ממתקים נוסטלגיים ושירי ילדים שכולנו גדלנו עליהם.

כל עובד שיש לו ילדים העולים לכיתה א׳ קיבל מתנה מיוחדת בעיצוב אישי, אשר תקל על המעבר המשמעותי והחשוב כל כך. במקביל, כל תלמיד קיבל מארז צבעוני הכולל קלמר, סט כלי כתיבה, בקבוק תרמי, מדבקות שם – ממותגים אישית עם שם הילד. בנוסף, כל ילד קיבל ספר קריאה אישי.

Happy Hour בנילסן ישראל להורים ולילדים שעולים לכיתה א'. צילום: יח"צ

"העובדים מסרו לנו כמה פרטים על הילד/ה, ויצרנו לכל ילד ספר קריאה, המספר על ההתמודדות עם התחלה חדשה בכיתה א׳, כאשר הדמויות והסיפור כולו נוגעים לו באופן אישי", מסבירה רכזת משאבי אנוש בנילסן ישראל, מיכל צרפתי.

נוסף על הפעילות המיוחדת לכבוד הילדים והילדות שעולים לכיתה א', ערכה נילסן במהלך חופשת הקיץ מגוון פעילויות לכלל ההורים והילדים בחברה. בין השאר, נערכו סדנת שוקולד, סדנת רובוטיקה, סדנת הכנת כריות. וגם: מופע מיוחד של מיומנה קידס, סיור משפחתי במוזיאון הילדים בחולון, ארוחות בוקר צבעוניות שילדים אוהבים, חדרי משחקים ועוד.

יקיר בוסקילה, מנהל מרכז הפיתוח של נילסן ישראל, ציין, כי "מרכז הפיתוח בישראל כולל 100 מהנדסים ומהנדסות, רבים מהם הורים, ומחויבותנו ללוות אותם גם בשלב כל כך חשוב בחייהם. חזרה לשנת הלימודים היא אירוע מאתגר ומרגש, לילדים ולהורים כאחד, קל וחומר עלייה לכיתה א'. האירועים האלו מגבשים לא רק את ההורים עם ילדיהם, אלא גם את הצוות שלנו בבית פנימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים