"יום הורים" בחברת המשחקים פלייטיקה

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה הזמינה את הורי העובדים בחברה ל"יום הורים", כדי להכיר את מקום העבודה של ה"ילדים", להתרשם מעשייתם ולהכיר את צוות המנהלים.

ההורים התכנסו במשרדי החברה, נהנו מארוחת ערב, סיירו במשרדים, ראו את עמדות העבודה של ילדיהם ונפגשו לראשונה עם מנכ"ל החברה, רוברט אנטוקול, שסיפר להורים הנרגשים על ההיסטוריה של החברה מיום הקמתה, על גלגולה דרך שני אקזיטים, התפתחותה והצלחתה הבינלאומית כחברת משחקים מובילה.

מארח את ההורים במשרדי החברה. רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה. צילום: יח"צ

אנטוקול אמר באירוע כי, "בעבר היה פשוט יותר להסביר להורים, מה משלח ידם של ילדיהם ומהו תחום עיסוקם. כיום, בעידן הטכנולוגיה המתפתחת במהירות שיא לצד פער הדורות, קיים קושי לעתים להסביר להורים במה ילדיהם עוסקים ומהו תחום התמחותם. עלינו על צורך, והחלטנו להזמין אתכם לראשונה למקום העבודה של ילדכם. תהיו גאים בהם ותתרשמו שהם הגיעו למקום עבודה מאתגר עם תנאי עבודה ורווחה מתגמלים".

לאחר דבריו, הוא ענה לשאלות מגוונות מההורים, שכללו שאלות בפן טכנולוגי, איך מגיעים לקהלי היעד בתחום המשחקים? איך מפתחים משחקים? חלק התעניינו בתרומת החברה לקהילה, ובראש ובראשונה דאגו לשמוע כיצד פלייטיקה תורמת לרווחת ילדיהם, לאושר ולסיפוק האישי שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים