רחל יעקבי הצטרפה לוועדת הייעוץ של קונפידס

רחל יעקבי, חברה בוועדת הייעוץ של קונפידס. צילום: ניב קנטור

חברת הסייבר קונפידס הודיעה היום (ב') על הצטרפותה של רחל יעקבי לוועדת הייעוץ (ה-Advisory Board) שלה. בקונפידס מבקשים להיתרם מהניסיון של יעקבי בתחומי הסייבר והרגולציה: היא הקימה ב-2012 את יחידת הסייבר בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל וניהלה אותה עד לא מכבר.

במסגרת תפקידה, יעקבי יזמה וגיבשה את ההוראה המרכזית לניהול הגנת הסייבר בבנקים ממרץ 2015 – הוראה שמהווה מודל לרשויות פיקוח בעולם. הוראות פיקוח נוספות שאותן היא יזמה וגיבשה עוסקות בניהול סיכוני סייבר במחשוב ענן, ניהול סיכונים בשרשרת האספקה והוראת דיווח לפיקוח על הבנקים על אירוע סייבר. היא פעלה לחיזוק של דירקטוריונים והנהלות בכירות, בדגש על סייבר כרכיב בלתי נפרד מהטכנולוגיה והחדשנות בבנקים. כמו כן, היא פיקחה על תרגילי סייבר בבנקים, הקימה וניהלה פורום סייבר בין בנקאי וקידמה את הקמת מרכז הסייבר הפיננסי. היא אף פעלה להידוק שיתוך הפעולה עם מערך הסייבר הלאומי.

יעקבי אמרה כי ״הגנת הסייבר מהווה משימה מתמשכת, מורכבת ומאתגרת, המתאפיינת ברמת אי ודאות גבוהה. היכולת להבין את סביבת האיומים לצד הדרישות הרגולטוריות מהווה בסיס לניהול סיכונים נאות, שמאפשר חדשנות לצד הגנת הסייבר. בהצטרפותי לוועדת הייעוץ של קונפידס, אתרום מניסיוני בליווי חברות בישראל ובעולם בתחום הסייבר, ובסיוע במתן מענה מקצועי להנהלות ולדירקטוריונים שלהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים