ניר שטרן מונה למנכ"ל 013 נטוויז'ן

שטרן, שמכהן כיום כמשנה למנכ"ל פלאפון, ייכנס לתפקידו החדש לקראת סוף אפריל ויחליף בו את ריצ'רד הנטר, שמונה למנהל העסקים של שופרסל ● "לאחר שבע שנים בפלאפון אני שמח לחזור ל-013 נטוויז'ן. עבורי זו סגירת מעגל", אמר שטרן עם מינויו

013 נטוויז'ן הודיעה היום (ה') על מינויו של ניר שטרן למנכ"ל החברה. שטרן יחליף בתפקידו את ריצ'רד הנטר, אשר מונה למנהל העסקים של שופרסל. שטרן צפוי להיכנס לתפקידו לקראת סוף אפריל. עד אז ימלא את התפקיד שלומי פרילינג, סמנכ"ל האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והפיננסים בחברה.

שטרן מכהן כיום כמשנה למנכ"ל פלאפון. בשנים האחרונות היה שותף למהלכים המרכזיים בחברת הסלולר, וביניהם השקת רשת ה-umts. בטרם הצטרף לפלאפון כיהן כסמנכ"ל השיווק והמכירות של 013 ברק.

"לאחר שבע שנים בפלאפון אני שמח לחזור ל-013 נטוויז'ן. עבורי זו סגירת מעגל", אמר שטרן עם מינויו. "אני משוכנע שיחד עם הנהלת החברה וצוות העובדים המצוין נמשיך להצעיד את 013 נטוויז'ן להישגים יוצאים מן הכלל".

עמי אראל, יו"ר דירקטוריון 013 נטוויז'ן, מסר: " ניר הוא מנהל מוכשר עם ניסיון רחב בתחום התקשורת. אני משוכנע שהוא יוביל את 013 נטוויז'ן לשיאים חדשים ומאחל לו הצלחה רבה".

אראל הודה בדבריו גם לריצ'רד הנטר ואמר, כי "תרומתו של ריצ'י ל-013 נטוויז'ן הייתה מכרעת. הוא איחד את פעילותן של שלוש חברות – נטוויז'ן, 013-ברק וגלובקול, לכדי חברה אחת מובילה ומקצועית. ריצ'י הוביל את החברה להישגים יוצאי דופן ומסיים תפקידו לאחר תוצאות שיא שהציגה החברה לשנת 2009 ולרבעון הרביעי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים