סמסונג על הים

מימין לשמאל: שניידר, גולדשמידט, סון, פישוויק ורותי אדר. צילום: בני שחר

מעל 300 מוזמנים, בכירי תעשיית ההיי-טק הישראלית, התארחו אתמול (א') בערב ב"בית על הים", השוכן בכניסה ליפו. הם הגיעו לקחת חלק בכנס החדשנות השנתי של סמסונג (Samsung) ולשמוע את אחד האנשים החזקים כיום בזירה הגלובלית – יאנג סון, נשיא ומנהל האסטרטגיה הראשי של סמסונג.

נושא הכנס היה "העידן החדש של כלכלת המידע" ובמהלכו הציגו מומחים מגוון נושאים מתחום הרכב האוטונומי, הבלוקצ'יין והבינה המלאכותית. בסמסונג היו גאים לספר כי ההרשמה לאירוע הייתה המהירה ביותר שראו אי-פעם, כיוון שב-24 השעות הראשונות כבר התמלאו 300 המקומות שתוכננו, ולא היה מנוס אלא מלפתוח רשימת המתנה שמנתה עשרות נרשמים נוספים.

את המפגש אירחו רותי אדר, מנהלת מרכז החדשנות של סמסונג בישראל ודדה גולדשמידט, מנהל קרן Samsung Catalyst בישראל, ובמהלכו נחשפו שיתופי פעולה עם סטארט-אפים ישראליים שבהם השקיעה סמסונג. כמה מהחברות הצעירות אף הציגו והדגימו במהלך האירוע את הטכנולוגיות המתקדמות והמוצרים שפיתחו.

מימין לשמאל: שניידר, גולדשמידט, סון, פישוויק ורותי אדר. צילום: בני שחר

מימין לשמאל: שניידר, גולדשמידט, סון, פישוויק ורותי אדר. צילום: בני שחר

סון, שמקפיד להגיע לישראל לפחות פעם בשנה, משמש בין השאר גם כיו"ר חברת HARMAN International, המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, והוא זה שהוביל את המהלך לרכישת החברה על ידי סמסונג, בסכום של מעל 8 מיליארד דולר.

עוד אמר סון שאת ההצלחה הישראלית הוא תולה בשאיפה למצוינות, ובסוג של אנרגיה חיובית שהוא מזהה ביזמים ובחברות הישראליות שפגש. לדבריו, מה שיפה בישראל הוא שיש בה לא מעט אנשים שרוצים לשנות את העולם וכי החיבור של טכנולוגיה ישראלית למערך הגלובלי של סמסונג בהחלט יכול להביא לכך. הוא גם גילה כי במצלמה של מכשיר ה-Samsung Galaxy S9, שהושק באותו הבוקר בישראל, מוטמעת טכנולוגיה מתוצרת כחול-לבן.

סמסונג הציגה בכנס את "חוויית הנהג" העתידית – המכונה digital cockpit – אשר מאפשרת דרך נהיגה חדשנית, שבה הרכב מתכוונן לצורכי הנהג, וכן את פלטפורמת DRVline, המאפשרת מעבר לעידן הרכבים האוטונומיים.

תמונה קבוצתית עם נשיא ומנהל האסטרטגיה הראשי של סמסונג, יאנג סון. צילום: בני שחר

תמונה קבוצתית עם נשיא ומנהל האסטרטגיה הראשי של סמסונג, יאנג סון. צילום: בני שחר

בכנס השתתפו כדוברים גם ריצ'ארד מירהד מ-Open Ocean, פרופ' יואב שוהם מאוניברסיטת סטנפורד, עומר כילף מ-Innoviz, דרור ירושלמי מ-Valens, חגי זיס מ-Autotalks, אורן בצלאלי מ-HARMAN ישראל (לשעבר Redbend), ניק פישוויק מ-סמסונג וקאתרין שניידר מ-HARMAN.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים