ארקסרב מינתה מנכ"ל חדש: טום סיגנורלו

סיגנורלו, בעל ותק של 23 שנים בתעשיית ה-IT, יחליף את מייק קרסט, שפרש בחודש שעבר

טום סיגנורלו, המנכ"ל החדש של ארקסרב. צילום: יח"צ

חברת פתרונות ההגנה והגיבוי ארקסרב (Arcserve) הכריזה באחרונה על מינויו של טום סיגנורלו למנכ"ל החדש שלה. הוא מחליף את מייק קרסט, שפרש מתפקידו בחודש שעבר כדי להמשיך ל-"הזדמנויות צמיחה נוספות". דייב הנסן, יו"ר הדירקטוריון, כיהן כמנכ"ל זמני.

לסיגנורלו 23 שנים של ותק בתעשיית ה-IT. הוא שימש כמנכ"ל OnX Eterprise Solutions, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור צפון אמריקה ב-Diebold וסגן נשיא לשירותים מנוהלים גלובליים בצפון אמריקה ב-Unisys. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת סאפוק שבבוסטון.

מארקסרב נמסר כי במסגרת תפקידו החדש, "סיגנורלו מתכנן להתמקד בחידוד הביצועים של החברה, כדי להגביר את התמיכה בלקוחות ולמטב את נוכחות הפתרונות, תוך הקפדה על ביצוע התהליכים האסטרטגיים ואסטרטגיית החדירה לשוק, על מנת להתמודד עם אתגרים עתידיים".

סיגנורלו אמר כי "יש לי מחויבות רבה להגדיל את הפעילות התוססת שלנו ולהאיץ את החדשנות והביצועים שהלקוחות שלנו מצפים לקבל מאתנו. בתקופה שבה השוק שלנו הופך להיות תחרותי יותר מתמיד, אין לי ספק ביכולתנו לנצח או יותר מכך, לבנות בכבוד את הפרק הבא של ארקסרב".

"טום הוא מנהיג חזק להפליא ואני בטוח שהוא יפיח השראה והתחדשות ברחבי הרשת העולמית שלנו", אמר הנסן. "הוא מביא גישה מנהיגותית ייחודית לתרבות החברה, לחבילת הפתרונות שלנו ולקהילת השותפים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים