אורטל זוהר-וולף מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בבזק בינלאומי

זוהר-וולף, המשמשת ב-13 השנים האחרונות כדוברת וחברת הנהלת החברה, תנהל מעתה את אגף משאבי האנוש, ותחליף בתפקידה את שגית סלע גל, אשר ביקשה לצאת לדרך מקצועית חדשה

אורטל זוהר-וולף, סמנכ"לית משאבי אנוש בבזק בינלאומי. צילום: יונתן בלום

אורטל זוהר וולף (41) מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של בזק בינלאומי. כך הודיע היום (ב') מוטי אלמליח, מנכ"ל החברה.

זוהר-וולף המשמשת ב-13 השנים האחרונות כדוברת וחברת הנהלת החברה, תנהל מעתה את אגף משאבי האנוש של החברה ותחליף בתפקידה את שגית סלע גל, אשר ביקשה לצאת לדרך מקצועית חדשה.

זוהר-וולף, תמשיך לנהל את מערך הדוברות וההסברה של החברה וכן את שני התחומים הנוספים עליהם אמונה כיום, הכוללים את התקשורת הפנים-ארגונית וניהול קשרי הקהילה והאחריות החברתית של החברה; תחומים הסינרגטיים לעולם משאבי האנוש אותו תוביל.

כחברת הנהלה בכירה, זוהר-וולף הייתה שותפה לקידום האסטרטגיה הארגונית- עסקית של בזק בינלאומי, לקבלת החלטות עסקיות ולליווי החברה בכל אירועיה המשמעותיים ובשינויים הדינאמיים שחלו בסביבתה העסקית, התחרותית והטכנולוגית לאורך השנים.

לדברי אלמליח, "הישגיה ומקצוענותה הבלתי מתפשרת של אורטל בכל תחומי פעילותה, לצד היכרותה העמוקה עם הארגון ויכולותיה לרתום את העובדים למטרותיו, יתרמו ללא ספק לחיזוקו של אגף משאבי האנוש בחברה ולהובלתו להישגים חדשים. אני מאחל לה הצלחה בתפקידה החדש, ומשוכנע כי תעשה בו חיל".

זוהר-וולף סיימה לימודי עבודה סוציאלית בהצטיינות יתרה (BA) באוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי ניהול משאבי אנוש באוניברסיטת בר אילן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים