אסיה אושרי מונתה למנכ"לית אדאקום

אושרי שימשה עד מינויה כמנהלת יחידת האנטרפרייז בתוך המחלקה האסטרטגית של סלקום ● עם כניסתה לתפקיד החלה אדאקום במסע גיוס נרחב של מומחים בתחום הסייבר

אסיה אושרי, מנהלת אדאקום ישראל

אדאקום, שעוסקת בעולמות אבטחת המידע והסייבר, הודיעה על מינויה של אסיה אושרי לתפקיד מנכ"לית החברה. המינוי בוצע לפני חודשים אחדים, אולם אושר לפרסום רק עתה.

אושרי מביאה לאדאקום היכרות עם שוק התקשורת ואבטחת המידע, היכרות עם הלקוחות הגדולים ביותר במשק ממגוון מגזרים שונים וניסיון ניהולי רב. היא ניהלה בשנים האחרונות את יחידת האנטרפרייז בתוך המחלקה האסטרטגית של סלקום ובמסגרת תפקידה הובילה את הטמעת עולמות נטוויז'ן, שנרכשה על ידי חברת הסלולר. כמו כן, היא ניהלה במסגרת זו את צוות המכירות של החברה לארגוני אנטרפרייז ואת צוות תמיכת המכר, שנתן תמיכה לכלל מנהלי הלקוח של המחלקה האסטרטגית בתוך סלקום.

עם מינויה של אושרי החלה אדאקום במסע גיוס נרחב של מומחים בתחום הסייבר, ובנתה צוות הנהלה מנוסה וצוות טכנולוגי, שהשתלב בפרויקטים בארץ ובחו"ל.

אדאקום היא ספקית פתרונות אבטחת מידע וסייבר עם משרדים בתל אביב, אתונה, בלגרד ולונדון. בין לקוחותיה נמנים בעיקר מוסדות פיננסיים, חברות בתחום הטלקום וארגונים גדולים ביותר מ-30 מדינות ברחבי ΕΜΕΑ (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). אדאקום מאפשרת אבטחה באינטרנט תוך שמירה על הרציפות העסקית ומבצעת פרויקטים בינלאומיים בתחומי אבטחת הרשת, הגנת נקודות הקצה, ה-GRC & Assurance, בסיסי הנתונים, ההזדהות החכמה, ניהול הסיכונים וה-PKI. עם מעל ל-1,000 אישורים, יש לחברה שותפויות עם ספקי טכנולוגיה שונים.

דוד שמואל, נשיא אדאקום, אמר כי הצטרפותה של אושרי היא "חלק מהתוכנית שלנו להפוך לאינטגרטור המוביל בישראל ובאירופה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמוליק

    כל שנה מתחלף בחברה מנכ"ל/ת איש מכירות ועכשיו כל האנשים הטכניים אז מה נשאר, השם. למעשה זה חדשה

אירועים קרובים