אפי צ'אושו מונה למנכ"ל חיון מחשבים מקבוצת All Trade

לדברי צ'אושו, "מיציתי את עצמי בהראל אחרי הרבה שנים - אני עומד כעת בפני אתגר חדש של צמיחה והגדלת הפעילות של החברה הוותיקה"

אפי צ'אושו, מנכ''ל חיון מחשבים מקבוצת All Trade

אפי צ'אושו מונה למנכ"ל חיון מחשבים מקבוצת All Trade, כך נודע לאנשים ומחשבים.

בתפקידו האחרון שימש צ'אושו כמנכ"ל משותף בהראל טכנולוגיות מידע, שם עבד במשך 27 שנים. צ'אושו החל את דרכו כשליח בחברה, והתקדם בחלוף השנים בסולם התפקידים: הוא ניהל את יחידת השירות בחברה, את יחידת מיקור-החוץ ואת יחידת התפעול. בארבע השנים האחרונות צ'אושו שימש כמנכ"ל משותף בחברה.

לפני ימים אחדים עזב צ'אושו את הראל ומונה לתפקיד מנכ"ל חיון מחשבים מקבוצת All Trade. החברה בראשותו מונה 35 עובדים ובקבוצה כולה יש 120 עובדים. צ'אושו אישר לאנשים ומחשבים את דבר המינוי. "מיציתי את עצמי בהראל אחרי הרבה שנים", אמר. "אני עומד בפני אתגר חדש, של צמיחה והגדלת הפעילות של החברה הוותיקה".

החברה בראשות צ'אושו עוסקת בשיווק, התקנה ואחזקה של מחשבים אישיים, ציוד היקפי, תוכנות, רשתות תקשורת, ומוצרי תקשורת נתונים. מעט היסטוריה: בשנת 1970 רפי חיון הקים את קבוצת חיון כחברה המספקת שירותי עיבוד נתונים, אינטגרציה ושילוב מערכות תשלומים ודיווח.

רצון להצמיח מחדש את החברה

ב-1985 קבוצת חיון החלה להתרחב לכיוונים חדשים והקימה את חיון מחשבים, שהתמחתה במתן פתרון כולל לתחום שיווק, מכירה, שירות והטמעה לציוד מחשוב ותקשורת. בין לקוחות החברה נמנים משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. בשנה שעברה חיון מחשבים נמכרה ל-All Trade שבבעלות גדי רייכמן תמורת 1.5 מיליון שקלים במזומן.

"אחת הסיבות להגעתי", אמר צ'אושו, "היא הרצון להצמיח מחדש את החברה, על בסיס ניסיוני בתחום. נקים גוף אינטגרציה חזק, ניתן פתרונות כוללים ללקוחות ארגוניים. נהפוך מחברה העוסקת בהטמעת חומרות של מגוון יצרניות בינלאומיות, לכזו המספקת פתרון כולל ללקוח – ממכירת חומרה, שרתים רגילים, שרתי להבים (בלייד), והטמעה של פתרונות וירטואליזציה, לרבות VDI – וירטואליזציה של תחנות קצה וכן שירותי ענן פרטי. נטמיע מערכות אחסון של חברות בינלאומיות בקרב מערכי מחשוב של ארגונים בכל הגדלים".

"אני מעריך כי נצמח באופן משמעותי במהלך 2016", סיכם צ'אושו. "נגדיל את היקף כוח האדם בחברה – תהליך שכבר התחלנו בו עם גיוס של כמה עובדים, נרחיב את היצע הספקיות עימן אנו עובדים ונגדיל את נתח השוק שלנו בעולמות החומרה בכלל והשרתים והאחסון בפרט. נהווה גוף משמעותי בתוך הקבוצה: בשל העובדה שחיון היא חברה בת של All Trade, נוכל להעניק לארגונים פתרונות כוללים בתחום החומרה והאחסון, שיהיו אטרקטיביים במחיר ובתחזוקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים