כבוד למצטייני המחשוב! – חלק ג'

מימין: ד"ר עדי קפליוק, עד לא מכבר מנמ"ר עיריית גבעתיים; רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים; ואבישי בן נחום מאגף המחשוב בעירייה

אולם האירועים לאגו שקק באחרונה מאות בכירים, מומחים ומצטיינים בתחומי ההיי-טק השונים. כולם הגיעו לראשון לציון על מנת להשתתף בטקס מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים – חלקם כדי לקבל את התארים והאחרים כדי לתת להם את הכבוד הראוי.

באותו מעמד חגיגי חולקו אותות הצטיינות לגופים בכירים ומובילים במשק – מחברות במגזר הפרטי ועד לגופים ממשלתיים וביטחוניים, בהם השב"כ. בזה אחר זה, עלו נציגי הגופים השונים לבימה נרגשים וקיבלו את הפרסים.

בכירים במגזר הציבורי כראש השב"כ, יורם כהן, בהופעה פומבית נדירה, ויו"ר הרשות לניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, דיברו על החשיבות והתרומה של הטכנולוגיה לחיינו, כולל לשמירה עליהם.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם רשמים ותמונות למזכרת.


צוות פריוריטי (לשעבר אשבל טכנולוגיות) הציג בתערוכה שליוותה את הכנס את הפתרונות החלוציים שלה בתחום ה-ERP, שמוטמעים בחלק ניכר מהארגונים  הגדולים והבינוניים בשוק.


גם אדוונטק השתתפה בכנס מצטייני המחשוב והציגה בביתן היפה שלה את פתרונותיה לשוק הארגוני.


פרופ' שמואל האוזר, יו"ר הרשות לניירות ערך, היה הדובר שפתח את טקס מצטייני המחשוב. הוא בירך את אנשי אגף מערכות המידע ברשות, בראשותו של המנמ"ר, נתן הרשקוביץ, וציין את התרומה החשובה של עובדי האגף למימוש יעדיה.


היועץ המשפטי של התחרות, עו"ד אביב אילון (מימין), המלווה אותה מיומה הראשון, פותח את הכנס בכל שנה ומאשר את תוצאות התחרות, תקינותן ושקיפותן. בתום דבריו קיבל עו"ד אילון אות הוקרה מפלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.


ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, קיבל את פרס ההצטיינות מטעם העירייה, בזכות פרויקט מחשוב מכוניות האשפה, בו השתתפה גם טלדור. בתמונה מימין: ד"ר עדי קפליוק, עד לא מכבר מנמ"ר עיריית גבעתיים; קוניק; ואבישי בן נחום מאגף המחשוב בעירייה.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים