כשמנכ"ל TCS נפגש עם הנהלת בנק יהב

המצולמים: מימין - אייל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל; וארון קאפור, מנכ"ל TCS המזרח התיכון ואפריקה; צ'אנדרה נאטאראג'אן, מנכ"ל החברה; גדי דודיאן, מנמ"ר בנק יהב; דב הלפרין, מייסד ומנכ"ל קבוצת הייעוץ HMS; וג'ימי שוורצקוף, מייסד ומנכ"ל חברת המחקר STKI

האיוונט: באחרונה הגיע לישראל, לביקור בזק, של פחות מיממה, אחד המנכ"לים המוערכים בעולם: צ'אנדרה נאטאראג'אן, המוביל מזה שש שנים את חברת TCS (ר"ת Tata Consultancy Services) מקבוצת TATA ההודית הגלובלית. נאטאראג'אן עומד בראשה של חברת ענק, בשווי של יותר מ 85 מיליארד דולר, המעסיקה כ-325 אלף עובדים ב-52 מדינות בעולם, עם שיעורי צמיחה דו ספרתיים מדי שנה, ומוגדרת כחברת ה IT הצומחת בעולם.

בנוסף להיותו מנכ"ל TCS, נאטאראג'אן מכהן כיו"ר ועדת ההיגוי לתחום ה-IT בפורום הכלכלי העולמי WEF בדאבוס, לשנים 2015-2016. תפקידה של הוועדה הוא להגדיר את סדר העדיפויות הגלובלי לתעשיית ה-IT ולסייע לתעשיות העולמיות לעבור את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית. הוא גם מחזיק בשלל תארי כבוד ופרסים, דוגמת המנכ"ל הטוב ביותר באסיה, איש הניהול של השנה ותארי דוקטור לשם כבוד ממספר אוניברסיטאות בעולם.

הרגע: הצילום התקיים לאחר מפגש שערך עם הנהלת בנק יהב. TCS זכתה בחוזה לספק לבנק שירותי IT במיקור-חוץ לעשרות שנים בעשרות מיליוני שקלים. הפרויקט כולל החלפת כל המערכות הקיימות ובנייה מחדש את כל המודולים המרכיבים בנק קמעוני על בסיס מערכת הליבה הבנקאית BaNCS ש-TCS פיתחה, כולל פתרון מקצה לקצה בתחום שוק ההון.

המיקום: בבניין בשדרות רוטשילד 22 בתל אביב, במשרדי Regus – חברת המשרדים כשירות (OaaS – ר"ת Office as a Service) הגדולה בעולם, עם 3,000 משרדים ב-900 ערים ב-120 מדינות, מהם שמונה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים