עוזי דביר מונה לסגן מנהל אגף הטכנולוגיה בבנק דיסקונט

דביר פרש מתפקידו כראש אגף תשתיות בפרטנר בתום חמש שנות כהונה ● יכהן כסגנו של אריה דרעי

עוזי דביר, מנכ"ל Spinnaker ישראל. צילום: קובי קנטור

רכש חדש לחטיבת ה-IT של בנק דיסקונט בראשות לוי הלוי: עוזי דביר, מונה לתפקיד סגן מנהל אגף הטכנולוגיה של הבנק, והחל בתפקידו לפני כמה ימים. דביר פרש מתפקידו כראש אגף תשתיות בפרטנר, בתום חמש שנות כהונה – כך נודע לאנשים ומחשבים.

דביר הוא אחד ממנהלי התשתיות המוערכים והוותיקים בשוק, והוביל שורה של פרויקטי תשתית מרכזיים בפרטנר, ובין היתר את  פרויקט הקמת הדטה סנטר בראש העין  בהשקעה של יותר ממיליון שקל.

במסגרת תפקידו החדש הוא  ישמש כסגנו של אריה דרעי, שמונה בחודש מאי השנה למנהל הזרוע הטכנולוגית של הבנק. גם דרעי הגיע לדיסקונט אחרי שנים ארוכות בסלקום, עם חנייה לא ארוכה בטבע.

במסיבת פרידה שנערכה לכבודו השבוע אמר דביר בין היתר, "אני עוזב את פרטנר אחרי קדנציה של חמש שנים מלאות באתגרים ורצופה בהישגים משמעותיים והצלחות רבות. כמנהל אגף התשתיות והתפעול בחברה יזמתי והובלתי מספר פרויקטים אסטרטגיים בתקופה שהמציאות הכריחה חשיבה יצירתית ואימוץ עשייה ויוזמה בלתי פוסקת".

עוד הוסיף ואמר כי "לא יכולתי לעשות את התפקיד ללא צוות מנהלים משובח ומטובי המהנדסים בעולמות הפיתוח, התשתית וגופי התפעול שהיו באגף. כמו כן לצידי עמדו שותפים רבים, ספקים וחברים אשר נרתמו לדרך ולמימוש החזון. אני מאמין בחברה, בחזון שלה בצוות ההנהלה ובראשם באיציק בינבנישתי, שימשיכו את הובלת פרטנר בצורה הטובה ביותר".

לוי הלוי, סמנכ"ל ומנמ"ר הבנק, בירך על הצטרפותו של דביר לדיסקונט ואמר כי מדובר בתוספת כוח משמעותית ומקצועית לפעילות ה-IT של הבנק.

טרם נודע מי יחליף את דביר בתפקידו בפרטנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים