רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

לאחר ארבע שנים בתפקיד, עוזב גדי זינגר את תפקידו כמנהל מרכזי הפיתוח של החברה בישראל, ואל נעליו ייכנס סנדרוביץ ● זינגר ימשיך בתפקידו כסגן נשיא של אינטל העולמית בקבוצת הארכיטקטורה

רן סנדרוביץ', מנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד באינטל העולמית. צילום: אינטל ישראל

חילופים בהנהלת אינטל (Intel) ישראל: רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל, במקומו של גדי זינגר, שמילא את התפקיד בארבע השנים האחרונות. זינגר ימשיך בתפקידו כסגן נשיא של אינטל העולמית בקבוצת הארכיטקטורה.

לאינטל ישראל ארבעה מרכזי פיתוח עיקריים: הגדול והעיקרי בחיפה, ועוד שלושה ביקום, ירושלים ופתח תקווה. קבוצות הפיתוח של החברה מונות מעל לחמשת אלפים איש. במרכזים אלה מפתחים את הדור הבא של מעבדי החברה, וכן שורה של טכנולוגיות מתקדמות בתחום הקישוריות, מחשוב תפיסתי, אינטרנט של הדברים, Big Data, תוכנה, אפליקציות, מחשוב ענן ועוד.

סנדרוביץ' הצטרף לאינטל ב-2010, כשאינטל רכשה את היחידה העסקית של טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) שפיתחה טכנולוגיות תקשורת בפס רחב  על גבי תשתיות כבלים. זמן קצר לאחר הצטרפותו לאינטל, מונה סנדרוביץ לסגן נשיא באינטל העולמית ולמנהל הכללי של החטיבה, שאחראית על פיתוח הנתבים הביתיים, הפס הרחב והממירים הדיגיטליים של החברה. לאחרונה עבר סנדרוביץ להוביל את היחידה העסקית העוסקת בפיתוח נקודת גישה אלחוטית.

סנדרוביץ' הוא בוגר יחידה 8200, ומחזיק בתואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון, תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב וכן Executive MBA בתוכנית קלוג-רקנאטי במרכז הבינתחומי בהרצליה.

"מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הם עמוד תווך של חדשנות עבור אינטל העולמית, עם מורשת של מוצרים ששינו את עולם המחשוב החכם והמקושר פעם אחר פעם", אמר סנדרוביץ'. "למרכזי הפיתוח שלנו יכולות טכנולוגיות ועסקיות לאורך ולרוחב עולם המחשוב והתקשורת, ואנו מחויבים לפרוץ דרכים עבור הלקוחות. לשם כך עלינו  להיות טובים מתמיד, קרובים ללקוחות, ולמצוא שילובים מרתקים בין הקבוצות שלנו והתעשיה מסביבנו".

מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל, בירכה את סנדרוביץ וציינה: "אינטל בכלל, ומרכזי הפיתוח של החברה בפרט, עובדים בשנים האחרונות שינויים גדולים, כדי לפתח מוצרים חכמים יותר, ועולם מחובר יותר. מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל מחויבים להמשיך ולפרוץ גבולות טכנולוגיים עבור אינטל, ולהוביל את התעשיה המקומית בהישגים ובחדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים