מקצועני האבטחה מתכנסים ב-InfoSec; חלק ב'

רם לוי, מנכ"ל ומייסד Konfidas

כנס אבטחת המידע והסייבר המרכזי של ישראל, InfoSec 2015, נערך באחרונה זו השנה ה-16 ברציפות, בהפקת אנשים ומחשבים, וריכז אליו מאות מקצועני אבטחה מכל מגזרי המשק, יועצים ומנהלי ארגונים.

הנושא המרכזי בכנס היה "מה לא עשינו מספיק עד כה ומה צריך לעשות טוב יותר". לצד הכנס נערכת תצוגה של ספקי פתרונות בתחום אבטחת המידע בישראל – תחום שהולך ומתרחב מדי שנה.

דיילי ציפי סיירה בין המציגים המרצים והמשתתפים, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


דן פסטור
, ראש תחום מודיעין ב-Cytegic, העוסקת בפיתוח פתרונות מוניטורינג לעולם הסייבר, הציג בכנס את הפיתוחים החדשניים מבית היוצר של החברה, הנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחומה.


הצוות של SECOZ, מובילי התוכן של InfoSec, עמל שעות ארוכות כדי להכין את התערוכה ואת הביתן של החברה. בסוף היום הם התכנסו לתמונה קבוצתית עם הבוס, אופיר זילביגר, שמשמש גם יו"ר ועדת התכנים של הכנס. בתמונה מימין: יעל מאירסון, מנהלת משאבי אנוש; אופיר זילביגר, מנכ"ל; נועם הנדרוקר, סמנכ"ל תפעול; וסיון דרור, ראש תחום ניהול סיכונים.


דן סולומון, מומחה סייבר בינלאומי, המרצה הפותח בכנס, משמש כמנהל תחום סיכוני סייבר ושירותי אבטחת מידע ב-Optimalrise. בהרצאתו הציג סולומון כתב אישום חמור מאוד כלפי מנהלי הארגונים, וקרא להם להתעורר ולהפסיק להיות אדישים אל מול הסכנות ההולכות וגוברות ממתקפות הסייבר.


איציק כוכב
(מימין), הממונה על הגנת המידע בשירותי בריאות כללית ואחד ממומחי האבטחה הוותיקים בישראל, נפגש ב-InfoSec עם עמית ותיק ומומחה לא פחות – גיא מזרחי, מנכ"ל סייברייה, שהיה גם אחד מחברי ועדת ההיגוי של הכנס.


רם לוי, מנכ"ל ומייסד קונפידס, הציג במליאה המרכזית של הכנס את סקר המוכנות לסייבר שערכה החברה בשיתוף אנשים ומחשבים. ממצאי הסקר עוררו עניין רב והציגו תמונת מצב לא מעודדת לגבי מודעות הנהלות לסכנות הטמונות שבמתקפות סייבר על ארגוניהם.


אורן ברט, ראש מינהל הסייבר בתעשייה הצבאית,  דיבר על ההיערכות המחודשת בדרך אל הלא נודע. ברט נחשב לאחד המרצים היותר מבוקשים בכנסי סייבר ובעצם הפך להיות חלק מהנוף בכל כנס מרכזי שבו נפגשים מקצועני האבטחה בישראל.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים