אבי זריהן מונה למנכ"ל סימנטק ישראל

בשנים האחרונות זריהן, שהיה ממייסדי סימנטק ישראל, שימש כמנכ"ל אדובי ישראל ● בחודשים האחרונים הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע פעל בלא מנכ"ל

"האסטרטגיה וה-roadmap שלנו ברורים. אני אופטימי". אבי זריהן, מנהל אזורי ישראל רוסיה וארצות ברית המועצות לשעבר, סימנטק

אבי זריהן מונה למנכ"ל סימנטק (Symantec) ישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים. בחודשים האחרונים הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע פעל בלא מנכ"ל.

זריהן החל את הקריירה כמנהל רשתות בהד ארצי. לאחר מכן שימש כמנהל הפצה באבנט תקשורת. ב-2002 מונה לתפקיד מנהל ערוצי ההפצה בסימנטק, בה היה שותף בהקמת הסניף המקומי ואחראי על חמש ארצות: ישראל, טורקיה, יוון, קפריסין ומלטה. משם עבר לצ'ק פוינט (Check Point) ושימש כ-Country Manager.

ב-2011 קיבל זריהן פניה מאדובי (Adobe) העולמית – באמצעות הרשת החברתית-עסקית לינקדאין (LinkedIn). ב-1 באפריל באותה שנה הקים את אדובי ישראל.

באוגוסט 2014 שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, עזב את תפקידו לאחר שבע שנים. אנג'ל עזב לאחר 15 שנים בענף ה-IT. לפני כן שירת בחיל האוויר במשך 25 שנים ופרש בדרגת אלוף משנה. אנג'ל מונה לתפקיד מנכ"ל פעילות סימנטק ישראל ב-2007, לאחר כשלושה חודשים בהם לא היה לחברה מנכ"ל. הוא החליף את אריה דנון, שעזב את תפקידו לאחר שש שנות כהונה. דנון היה אחראי על המכירות האזוריות של החברה, בעוד אנג'ל היה אחראי למכירות בישראל בלבד.

באוקטובר האחרון הודיעה ענקית האבטחה כי בכוונתה לפצל את החברה לשתיים: האחת היא חברת אבטחת המידע, שתמשיך לפעול תחת המותג סימנטק. היא תעסוק באבטחת מידע ובהגנה מפני סייבר, בהגנה על תחנות קצה במגזר הפרטי והארגוני, ניהול תחנות הקצה, הצפנה, אבטחה בעולם הנייד, ניהול גישה והגנה רב שכבתית, זיהוי משתמשים, מניעת דליפת מידע, ניהול אבטחה באירוח, ושירותי ניהול ואבטחה בדטה סנטר, לרבות ניהול מייל ו-ווב. השנייה היא חברת ניהול המידע, שתיקרא Veritas, והיא תעסוק בגיבוי ושחזור מידע, ארכוב, גילוי מידע, ניהול האחסון ושירותי זמינות. הפיצול צפוי להסתיים עד סוף 2015 והחברה תפעל כשתי חברות באופן רשמי החל מינואר 2016.

לא התקבלה תגובת סימנטק ישראל לידיעה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלון

    מזכיר את הסיפור של CA ישראל ..מאיר אמור מאד מצליח שם

  2. אברהם

    ימנכ"ל 5 אנשים, מענין איך יעמוד בזה...

אירועים קרובים