ציפי מסיירת בכנס פרינט – חלק ג'

אשר גליקמן, מנכ"ל MPL

כנס Print 2015, שנערך באחרונה בתל אביב, ריכז סביבו מאות מקצוענים מהארגונים השונים במשק, שבאו לשמוע על חידושים בתחום החם החדש: שירותי הדפסה מנוהלים MPS.

דיילי ציפי עברה בין הביתנים, שמעה מה סיפרו המציגים למבקרים הרבים, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות למזכרת.

חברת מפעיל הגיעה לכנס בכוחות מתוגברים. רז דרבי, מנכ"ל החברה, סיפר כי מפעיל הציגה מגוון פתרונות של שחקנים כמו טושיבה (Toshiba), ריקו (Rico) ו-HP, שמחברים בין החומרה והתוכנה. החברה שיגרה לבמת ההרצאות בכנס שני נציגים של ארגונים גדולים: רונית וינדר, ראש מערך רכש, בינוי ולוגיסטיקה בבנק לאומי, ואייל כרמי, מנמ"ר רמי לוי שיווק השקמה, שיישמו פתרונות ייחודיים, שאינם קשורים דווקא להדפסות.

ואצלב מוכנה, מנכ"ל ומייסד Ysoft, הגיע לארץ מצ'כיה למספר שעות במיוחד כדי להשתתף בכנס. Ysoft מיוצגת על ידי סער מזרחי, מנהל הפעילות המקומית. מוכנה סיפר למאזיניו כי החברה המתמקדת בפתרונות תוכנה לעולם הדפוס הארגוני, במעבר מעולם ההדפסה הדו מימדי לתלת מימדי, שיוצר מרחב של פתרונות לשווקים כמו החינוך והבריאות. הוא הציג ללקוחות פתרונות למרכזי הדפסה חכמים שמאפשרים למשתמש להמשיך ולעבוד מול מדפסות מרכזיות, אבל לתפקד כמדפסת אישית.

אשר גליקמן, מנכ"ל MPL, עשה סדר בכל מה שקשור לעולם ניהול המסמכים ולעולם ההדפסה. בסופו של דבר, מדובר בעולם אחד פנים ארגוני שנועד לייעל תהליכים ולשנע מסמכים בצורה טובה יותר, מתוך הכרה שלמרות כל הדיבורים על משרד ללא נייר, עדיין 90% מהתהליכים הארגוניים מודפסים ועוברים שורה ארוכה של  עותקים. מי שחושב שהדפוס מת מקדים את זמנו ומי שחולם על משרד ללא נייר – שימתין קצת.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים