באו לבקר במאורת הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: פרופ' עפר עציון וסיגל מגן - אשת היי-טק, סופרת, משוררת, ציירת ויזמית, אמנית חברתית

השבוע באו לבקר במאורת הנמר יזמי היוזמתון, על מנת לרתום את קבוצת אנשים ומחשבים, על משאביה והאנרגיה שלה.

היוזמתון הוא אירוע ייחודי ומרתק שיתקיים בקיץ במכללת עמק יזרעאל.  הוא בונה על ההאקתון – מרתון יזמות בן שלושה ימים, אך לוקח אותו לכיוונים לא שגרתיים – במטרות, בתוכן, בקהל היעד ובצורת הביצוע.

במסגרת היוזמתון יתחרו בני נוער בעלי כישורים שונים (טכנולוגיים, יזמיים ואומנותיים) במסלולים שונים. בכל מסלול יוצב לפני המשתתפים אתגר חברתי עליו יתמודדו צוותים מרובי כישורים. דוגמאות לאתגרים אלה הם מלחמה בשנאה וקבלת השונה, אתגרים בתחום הירוק, עזרה לאוכלוסיות עם מוגבלויות ולאוכלוסיות מזדקנות, וקידום התיירות בישראל. היוזמתון יאפשר לנוער בפריפריה להעשיר את כישוריו ולעבוד עם מומחים מהשורה הראשונה בתחומים השונים שיובילו את המסלולים השונים.

באו לבקר במאורת הנמר: פרופ' עפר עציון וסיגל מגן - אשת היי-טק, סופרת, משוררת, ציירת ויזמית, אמנית חברתית

באו לבקר במאורת הנמר: פרופ' עפר עציון וסיגל מגן – אשת היי-טק, סופרת, משוררת, ציירת ויזמית, אמנית חברתית

הרכב המשתתפים ביוזמתון עומד בסימן שילובים – בין נוער יהודי וערבי, בין בני נוער ממקומות שונים, בין בנים ובנות ובין כישורים שונים כמו כתיבה, צילום, ציור, מוזיקה, ומשחק, לבין ידע.

בסיום המרתון כל צוות יציג תוצר – הדגמה ראשונית של רעיון טכנולוגי או קטע מולטימדיה שמביע מסר באמצעות אומנות. לצוותים נבחרים, הסיום של המרתון הזה יהיה רק ההתחלה. המכון להעצמה טכנולוגית במכללה יציע לצוותים נבחרים להמשיך את הפעילות בשנת הלימודים הבאה על מנת לקדם ולהתקדם במשימה שביצעו במסגרת היוזמתון.

בארגון היוזמתון שותפים סיגל מגן – אשת היי-טק, סופרת, משוררת, ציירת ויזמית, אמנית חברתית. חולמת חלומות ומשלבת בין עולמות; ופרופ' עפר עציון – מדען ואיש טכנולוגיה ותיק, שמאחוריו לימודים אקדמיים בפילוסופיה, מנהל עסקים ומדעי המחשב. פרופ' עציון עבר השנה מתעשיית ההי-טק לייסוד מיזם חברתי אקדמי. מי שרוצה לתת יד למיזם מוזמן ליצור עימו קשר כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים