דיילי ציפי בעננים – חלק ב'

כנס United cloud summit של אנשים ומחשבים ריכז סביבו מאות מקצוענים וספקי פתרונות, שהמחישו עד כמה הנושא הזה חם בימים אלה. דיילי ציפי סיירה בין הביתנים והביאה מהי הבשורה שכל אחת מהחברות הביאה איתה לכנס.


יבמ (IBM) הציגה בכנס, ובבולטות, את הפתרונות שלה בעולם הענן, לסביבות כמו SaaS, תשתיות בסביבות ענן כמון Pass, כלים למפתחים המטפלים גם במענה לאתגרי רגולציה ועוד.


תדיראן טלקום הייתה החברה היחידה בכנס שהציגה שירותי טלפוניה מבוססי ענן לארגונים – תחום שקיים מזה זמן די רב והחברה מובילה אותו. בתדיראן טלקום מסבירים כי הפתרונות הכוללים שלהם מאפשרים תקשורת וניהול שוטף מכל מקום ואל כל מקום, עם חסכון משמעותי בעלויות.


נוטניקס (Nutanix) הציגה את פלטפורמת המחשוב הווירטואלי שלה, שמאחדת את שכבת השרתים ושכבת האחסון בהתקן אחד, עם יכולת גידול שאינה מוגבלת.


CloudCom הביאה עימה את פתרונות ניהול המסמכים שלה המיועדים לארגונים שעברו לענן. מדובר במוצרים לניהול שירות, ניהול תוכן ועוד.


COMM-it הזמינה את באי הכנס לסדנה בת יומיים, ללא תשלום, שלפי החברה, במסגרתה הם ילמדו את מה שצריך לדעת על המעבר לענן. אנשי החברה מבטיחים ללמוד את צרכי הארגון ולייעץ למנמ"רים מה צריך לעשות ואיך.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים