בא לבקר במאורת הנמר

אדר שומרון, מנכ"ל BIyond. צילום: פלי הנמר

השבוע בא לבקר במאורת הנמר אדר שומרון, מנכ"ל BIyond.

במאורה סיפר שומרון מעט על עצמו ותיאר בהרחבה את הפעילות הייחודית של BIyond. "אני כבר כמעט 20 שנה בתחום ה-BI, בעיקר בארגונים גדולים – הן מצד הספק והן מצד הלקוח", אמר לנמר. "בארבע השנים האחרונות נחשפתי לחברות טכנולוגיה שמחפשות דרכים למנף את ה-Data שהן צוברות בכמויות אדירות לערך עסקי, ומתוך הצורך הזה החלטתי להקים את BIyond".

BIyond היא חברה המספקת שירותים מקצועיים בתחומי ה-BI, Big Data ו-Analytics. החברה פעילה כ-3 שנים, ומתמחה בפתרונות טכנולוגיים ייחודיים שמטרתם יצירת ערך עסקי אמיתי מ-Data עבור חברות סטארט-אפ והיי-טק.

לחברה לקוחות מובילים בישראל ובחו"ל במגוון תחומים, למשל מובייל, גיימינג, טלקו, פרסום באינטרנט ופינטק. המשותף לכל הלקוחות הוא אתגרים במינוף ה-Data מבחינה עסקית, בשילוב אתגרים טכנולוגיים של התמודדות עם נפחי Data עצומים בקצבים גבוהים.

בא לבקר במאורת הנמר: אדר שומרון, מנכ"ל BIyond

בא לבקר במאורת הנמר: אדר שומרון, מנכ"ל BIyond

"ל-BIyond צוות מומחים בעלי ניסיון רב שנים בכל האספקטים של תכנון ובניית פתרונות אנליטיים – הן בצד העיסקי והן בצד הטכנולוגי. אנחנו שולטים במגוון רחב מאוד טכנולוגיות – גם טכנולוגיות ברישוי וגם קוד פתוח – ויודעים לתפור פתרונות יצירתיים בקוד", אמר שומרון.

"החברה ממוקדת בפרויקטים ואינה מייצגת טכנולוגיה", ציין. "הגישה הזו עושה אותה Trusted Advisors עבור הלקוחות במסגרת תהליכי בחינת ובחירת טכנולוגיות, הובלת פרוייקטים וייעוץ לדרג הניהולי הבכיר. BIyond חרטה על דגלה לתת ערך ללקוח כל הזמן ולאפשר לו להיות עצמאי מבלי לפתח בה תלות. בנוסף, מעצם טבעם של לקוחותיה, צוות המומחים של BIyond מקפיד להיות זמין תמיד לכל דבר שהלקוח צריך, גם בשעות וימים לא שגרתיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים