תערוכת eGov 2014 – הביתנים; חלק א'

מאות משתתפים הגיעו לכנס המחשוב הממשלתי eGov של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה באווניו בקריית שדה התעופה. לצד ההרצאות המגוונות והמעניינות, הם יכולים היו לחזות בביתנים של מגוון חברות שהציגו ממרכולתן בתחום – ובכלל. חלקן חברות שהתמקדו בעולם התחבורה הציבורית, שגם בו עסק הכנס.

דיילי ציפי שוטטה בין הביתנים, בחנה, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות – ו-וידיאו.

צילום סטילס: קובי קנטור
צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

ח. מר חשפה בתערוכה פתרונות חדשניים לתחום התחבורה הציבורית, שכבר הוטמעו אצל כמה מפעילי התחבורה. החידוש המעניין ביותר, שזכה לתשומת לב,
הוא מכשיר תיקוף לכרטיסי רב קו וכרטיסים חכמים, שפועל על סמך אפליקציה סלולרית בטלפונים החכמים של הנוסעים. חסל סדר רב קו.

גם מלם תים חשפה פתרונות חכמים לתחבורה הציבורית. בין היתר הציגה הקבוצה מערכות לתיקוף כרטיסים חכמים בתחבורה ומכשירים שמייעלים את עבודת הפקחים מטעם חברת האוטובוסים. המוטו המרכזי של החברה בתחום, כפי שהסבירו נציגיה, הוא לשחרר את הנהג מכל משימה שאינה קשורה לנהיגה ולבטיחות הנוסעים.

קומוולט הציגה פלטפורמה לניהול ושיחזור נתונים כמענה לרגולציה, תוך שילוב פתרונות של התעיילות וחסכון במשאבים. לדברי שי נוני, מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה, המנמ"רים, במיוחד בממשלה, משקיעים יותר מדי משאבים בניהול ושחזור נתונים, והם מחפשים דרכים לייעל את התהליכים הללו. בתמונה: נוני עם דליה שוורץ, מנהל השיווק של קומוולט.

ענקית אבטחת המידע סימנטק (Symantec) הציעה למנמ"רי הממשלה שפקדו את התערוכה את סל הפתרונות שלה בתחומי האבטחה וההגנה על אתרים. הפתרונות  הם מתחומי הזמינות, הגיבוי, השרידות, מוצרי האבטחה ממשפחת נורטון (Norton), ושירותי ההתרעה וזיהוי האיומים על בסיס מערכת החיישנים הגדולה בעולם,  המכסה 180 מדינות, כולל ישראל. סימנטק סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח של חצי מיליארד דולר. היא מפעילה סניף מקומי עם עשרות עובדים, שפועל כרגע ללא מנהל רשמי, לאחר התפטרותו של המנהל הקודם, שמוליק אנג'ל. בתמונה מימין: אשר גניחובסקי, יועץ טכנולוגי בכיר בחברה, ואחד העובדים.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים