אלביט מערכות בכנס HLS 2014 – חלק ב'

אלביט מערכות הציגה מגוון פתרונות אבטחה והגנה מתקדמים בכנס HLS 2014 שערך מכון הייצוא במרכז הירידים בתל אביב. בין היתר, הציגה החברה מערכות שונות והדגמות של תרחישים: סיכול פיגוע המוני במהלך אירוע ספורט, תרחיש הגנת גבולות, כולל איתור ניסיון חציית גבול, ותרחיש הגנה על מתקן אסטרטגי. המבקרים בתערוכה יכולים היו להתנסות באופן אישי במאמן סייבר ובאמצעותו לאתר, להגיב ולמנוע מתקפות סייבר. הביתן של אלביט משך מבקרים רבים מישראל, כמו גם מבין יותר מ-750 האורחים מחו"ל.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: דורון טרוק, סמנכ"ל מכירות C4, ועמי בראון, סמנכ"ל מודיעין ומערכות סייבר באלביט.

שלמה דרור, מנהל מכירות בחטיבת מכם של אלביט.

שוקי שחרור, אחראי אפיון מבצעי באלביט.

מאמן הסייבר הייחודי מתוצרת אלביט, שמאפשר לגופים שונים להיערך למתקפות רשת, כחלק ממערך סייבר הכולל מערכי שליטה ובקרה למעקב ולמניעת מתקפות קיברנטיות על מערכות חיוניות.

נצפה ציוד הקצה במערכת השו"ב של אלביט ל-HLS, המנהלת את תהליך הטיפול באירועים – החל מקבלת ההודעה על האירוע במוקד דרך שיגור הכוחות ועד לניהול כולו. יש בה מערכת תקשורת ייחודית, המאפשרת תקשורת דיבור ונתונים בין כל אמצעי התקשורת הפועלים בשטח האירוע, גם במצבים בהם מערכות התקשורת הציבוריות קורסות. המערכת מבוססת על הניסיון המבצעי הרב שנצבר מהשימוש במערכת צבא יבשה דיגיטלי (צי"ד), שבמסגרתו פיתחה והשביחה אלביט מערכות את יכולות התקשוב והחיבוריות שברשותה. התשתית הטכנולוגית של צי"ד עברה התאמות לשוק האזרחי ומכאן הייחודיות של המערכת, שמאפשרת החיבור ושילוב של ריבוי סנסורים למערכת אחודה שמסוגלת לנהל, לשלוט ולהעביר מידע רלוונטי ועדכני בו זמנית לכלל המשתמשים, לפי שכבות ורלוונטיות.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים