התפתחות דרמטית באימפרבה: שלמה קרמר פורש מתפקידי הנשיא והמנכ"ל

במקומו ימונה אנתוני בטנקורט, שנחשב למבריא חברות מקצועי ● עם זאת, קרמר, שייסד את אימפרבה, יישאר יו"ר וימונה לאסטרטג הראשי שלה ● החברה פרסמה באפריל אזהרת רווח וחווה קושי לחדור לשוק האמריקני

שלמה קרמר. צילום: יח"צ

חילופי תפקידים באימפרבה (Impreva): מייסד החברה, שלמה קרמר, פורש מתפקידי הנשיא והמנכ"ל. במקומו מונה לתפקידים אלה אנתוני בטנקורט. עם זאת, קרמר יישאר יו"ר אימפרבה וימונה לאסטרטג הראשי שלה.

קרמר ייסד את אימפרבה ב-2002, יחד עם שני שותפים נוספים: עמיחי שולמן ומיקי בוודאיי. הוא אף ייסד את צ'ק פוינט (Check Point) ב-1993, יחד עם גיל שווייד ומריוס נכט. חברה נוספת שהוא היה בין מייסדיה היא טראסטיר (Trusteer), שנמכרה באחרונה ליבמ (IBM) תממורת מאות מיליוני דולרים.

אימפרבה עוסקת בפיתוח תוכנה לאבטחת מידע והגנה על מידע עסקי של חברות מפני איומים מבית ומבחוץ. היא הקימה ב-2011 חברה בת בשם אינקפסולה, שפונה ללקוחות קטנים יותר ומציעה להם שירותי אבטחת מידע מבוססי ענן.

על פי הערכות, בטנקורט, שנחשב למבריא חברות מקצועי, הובא לאימפרבה בגלל הקושי בו היא נתקלת לחדור לשוק האמריקני. הוא בן 53 ושימש ב-3.5 השנים האחרונות כמנכ"ל Coverity, שמציעה פתרונות תיקון בעיות איכות.

באפריל השנה פרסמה אימפרבה אזהרת רווח, שהובילה לקריסת המנייה שלה בניו-יורק ב-41% ביום הפרסום. קרמר הסביר אז את הירידה בהכנסות ואת ההפסדים בקשיים בשוק של ארצות הברית.

השתתף בהכנת הידיעה: יניב הלפרין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים