קארל היינץ שטרייביך מציג ב-CeBIT את חזון הארגון הדיגיטלי – חלק א'

הביתן של Software AG בתערוכת CeBIT בהנובר, מוקם גם השנה באולם 4 של חברות ה-IT הגדולות בגרמניה, בין ביתני הענק של סאפ (SAP), מיקרוסופט (Microsoft) ודויטשה טלקום (Deutsche Telekom).

את החברה, לה מלאו 45 שנה, מנהל קארל היינץ שטרייביך זו השנה ה-11.  שטרייביך מוביל את Software AG לשיאים חדשים, כמו מחזור שנתי מעל ל-1 ביליון יורו, והוא אף הצליח השנה למצבה כחלוצת הדרך לארגון הדיגיטלי.

שטרייביך, שמשמש גם כמנכ"ל ויו"ר חבר הדירקטוריון, היה שותף לחיבורו של ספר ושמו, איך לא, The Digital Enterprise המציג 22 ארגונים, מנכ"לים ומנמ"רים שהצליחו להעביר את ארגוניהם להיות לעולם הדיגיטלי כדי להצליח להתחרות היטב, כל אחד במגזר שלו.

ומה הגדרתו של הארגון הדיגיטלי של פי KHS (ראשי התיבות של שמו של שטרייביך)? אלה אותם ארגונים שהצליחו לעבור ממורשת המיחשוב הארגוני בת 50 השנה שהתנהלה סביב "ניהול הרשומות" (Systems of records) שאופיין בעיקר על ידי מערכות ERP למיניהן, למערכות של ניהול המגעים עם הלקוחות (Systems of engagement) כפי שמתחייב בעידן המובייל-סושיאל.

המתקדמים באותם הארגונים הדיגיטליים עושים זאת כאשר הם מתמקדים ב"מערכות ניהול היתרון התחרותי" (Systems of competitive advantage). המודל הטוב ביותר לארגונים להיות דיגיטליים הוא לדמות את המערכות העסקיות למערכות ה-IT שלהן, בהן הכול דיגיטלי, נמדד, מנוהל, נשלט ומהיר וזריז.

זה בדיוק מגרש המשחקים הטבעי של Software AG, שהשיקה בכנס את פלטפורמת IBO שלה המאמצת לחיקה את הביקוש הגובר בעולם העסקי לאנליטיקס בזמן אמת. החברה מתבססת על ההתקדמות האדירה בחומרת המחשבים עצמם ובטכנולוגיות In-Memory המאפשרות ניתוחי נתונים בזמן אמת יחד עם נתוני מגמה היסטוריים, לראשונה בתעשייה. הנתונים ההיסטוריים יאפשרו חיזוי מניעת תקלות, כמו בתחזוקת ציוד, או מניעת פעילות פלילית בהתנהגות פיננסית של לקוחות. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

כך מתקבל כל מבקר בתצוגה של Software AG: "ברוך הבא לעולם הארגונים הדיגיטליים"

קארל היינץ שטרייביך מוביל את Software AG ביד רמה ולפי חזונו זה יותר מעשור. היעד הבא שלו: למצוא ארגונים המחפשים להסתמך על נתונים חכמים בעידן הארגון הדיגיטלי שיגיעו בזמן אמת, באמצעות האינטרנט של הדברים (Internet Of Things), ממרכז הנתונים, דרך הרשת, ברשתות החברתיות ובמובייל, והכול דרך הענן

התחזית של שטרייביך לחמש השנים הקרובות היא ש-80% מהכנסות החברה שבניהולו יגיעו מהמוצרים החדשים של הארגון הדיגיטלי, ושאר 20% ההכנסות יגיעו עדיין מהמוצרים ההיסטוריים של עיבוד תנועות עסקיות. המוצרים החדשים הם בתחומיBPE  - ניהול תהליכים מצטיין: אינטגרציה, BPM, IBO, Big Data; והרווחים יבואו מגידול אורגני ומרכישות ומיזוגים, כמו עד עתה

שלישיית צמרת הניהול המקצועי של Software AG מימין: ג'ון בייטס CTO לנושאי IBO ו-Big Data, רכש חדש מסוף 2013, שהיה ממייסדי APAMA שנרכשה לפני שנה על ידי Software AG; וולפרם יוסט, CTO כללי; וקארל היינץ שטרייביך, עומד בראש החברה מאז אוקטובר 2003

ביתן התצוגה הגדולה של Software AG בתערוכת CeBIT 2014, פתוח פיזית לכל הכיוונים לשדר שהחברה אימצה את כל המגמות החדשות: ענן, Big Data, מובייל וסושיאל ותוביל הפתרון האגי'לי של IBO לארגונים הדיגיטליים

המשך יבוא

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים