גוגל תמחזר בקבוקים ותתרום את הפיקדונות לתנו לחיות לחיות

ענקית האינטרנט תקבל את הפיקדונות על מחזור הבקבוקים, המגיעים על פי חוק, ותעביר את ההכנסות לתנו לחיות לחיות, שמטפלת בבעלי חיים נטושים ● היקף התרומה מוערך באלפי שקלים

גוגל ישראל עתידה לסייע לעמותת תנו לחיות לחיות – עמותה המסייעת לבעלי חיים ומצילה את חייהם, בכך שתתרום את הפיקדונות ממחזור בקבוקים ישירות לעמותה. מגוגל נמסר, כי מדובר בהכנסות של אלפי שקלים בשנה לעמותה.

תנו לחיות לחיות קיימת כבר 23 שנים, ומספקת עזרה מיידית לבעלי חיים הנמצאים במצוקה, במטרה לשקם אותם ולמצוא להם בתים מאמצים. במשך שנות קיומה, מצאה העמותה בתים מאמצים לכ-35,000 חיות נטושות, וסיפקה סיוע וטיפולים וטרינריים לאלפים נוספים, בין היתר סוסים, חמורים, תנינים, דולפינים וגמלים. כמו כן, פועלת העמותה למען חינוך הציבור לאהבת בעלי חיים ובמאבק נגד התעללות בבעלי חיים.

אתי אלטמן, דוברת תנו לחיות לחיות, אמרה על שיתוף הפעולה עם גוגל, כי "בימים אלה, כשהמגמה הירוקה מקבלת במה חשובה, תמיכה כמו זו של גוגל עוזרת לנו לקדם את העמותה ולהמשיך את פעילותנו". אלטמן קראה לחברות נוספות "להרים את הכפפה" ולתרום אף הן לתנו לחיות לחיות.

דודי בר-טל, מנהל תפעול ונכסים בגוגל ישראל, אמר: "גוגל משלבת יוזמות ירוקות, כגון חסכון בחשמל, עידוד שימוש באופניים ככלי תחבורה וניקיון בחופים כחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של עובדי החברה". הוא הוסיף, כי "אנחנו שמחים שישראל מיישרת קו עם העולם בנושא המחזור, מה שמאפשר לנו להעביר את כל החזרי הפיקדונות לתנו לחיות לחיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים