קופ"ח לאומית מוציאה את ה-IT למיקור-חוץ; חתמה הסכמים עם חמש ספקיות בהיקף עשרות מיליונים

החברות הזוכות - נס, מטריקס, טלדור, קווליטסט, ו-M.M.M יעוץ הנדסי - יעמידו לקופת החולים יועצי מיחשוב אשר יספקו שירותי פיתוח תוכנה, ניתוח מערכות, אפיון, תמיכה והדרכה, במגוון סביבות ופלטפורמות ● לאומית: "טרם נקבעה החלוקה בין החברות וחישובים שונים של מי מהספקיות לעשות כך לגבי העתיד על בסיס ניסיון העבר, אינם בהכרח נכונים"

קופת חולים לאומית מוציאה את מערך המיחשוב שלה למיקור-חוץ. המכרז בנושא פורסם לפני כמה חודשים, והזוכים בו נתבשרו על כך לפני כמה ימים. חמש חברות זכו במכרז: נס ישראל, מטריקס, טלדור, קווליטסט ו-M.M.M יעוץ הנדסי. החלוקה הפנימית בין החמש טרם נקבעה.

המכרז הוא לתקופה של שנתיים, וכולל אופציה להארכה לשלוש נוספות. היקפם הכספי של ההסכמים עם כל אחת מספקיות מיקור-החוץ לא נמסר, אולם גורמים בענף העריכו את עלות כלל ההסכמים במיליוני שקלים רבים לשנה ובעשרות מיליונים לכל הספקים עבור כל התקופה.

מערך ה-IT בקופת חולים לאומית מונה 120 עובדים, מתוכם 40 הם עובדי מיחשוב במיקור-חוץ. במסגרת המכרז החדש יעמידו חמש ספקיות מיקור-החוץ לקופת חולים לאומית יועצי מיחשוב אשר יספקו שירותי פיתוח תוכנה, ניתוח מערכות, אפיון, תמיכה והדרכה, במגוון סביבות ופלטפורמות, ביניהן BI, דוט.נט, AS-400 ו-RPG, כמו גם סביבות נוספות.

מקופת חולים לאומית אישרו, כי אלה החמש שזכו, אולם הדגישו, כי "טרם נקבעה החלוקה בין החברות וחישובים שונים של מי מהספקיות לעשות כך לגבי העתיד על בסיס ניסיון העבר, אינם בהכרח נכונים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים