וואווי משיקה את סידרת ה-P40 החדשה

מכשירי הדגל החדשים בסידרת P40 של וואווי כוללים חישן CMOS הגדול ביותר כיום, מספקים צילום באיכות גבוהה במיוחד, קישוריות 5G עם ביצועים גבוהים ועיצוב חדשני

האם זו תהיה ההשקה האחרונה? השקת מכשירי הדגל במרץ 2020. צילום: וואווי

וואווי לא נותנת לסערת הקורונה לעצור אותה, וברגעים אלה משיקה החברה את סידרת מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-P40 – בעל מסך 6.1 אינץ' שטוח, ה-P40 Pro – בעל מסך מקומר בכל צדדיו בגודל 6.58 אינץ', וה-+P40 Pro עם מסך בגודל זהה – שעיקר החידושים בהם מתאפיינים בטכנולוגיות צילום מתקדמות, שמרחיבות באופן משמעותי את יכולות הצילום בסמארטפון בסטילס ובווידיאו.

המכשירים החדשים יהיו זמינים החל מ-7 באפריל וחלקם בחודש יוני.

המכשירים החדשים כוללים חיישן בגודל 1/1.28אינץ' בעל פיקסל פנימי בגודל 2.44μm שמגביר את צריכת האור באופן מסיבי לטובת ביצועים משופרים בתאורה נמוכה, בעוד שתכנון משופר של הפריסקופ מביא לזום 10x אופטי אמיתי. סדרת הדגל מאובזרת במעבד Kirin 990 5G וב-Wi-Fi 6 Plus.

במכשיר ה-+P40 Pro כלול מטען אלחוטי של 40 ואט לטעינה מהירה.

מערך צילום של לייקה המוטמע בסדרת הדגל, זמין בתצורת שלוש, ארבע או חמש קונפיגורציות מצלמה – מכשיר ה-P40 כולל שלוש עדשות: אולטרה רחבה, עדשה רחבה ועדשת הטלפוטו. ה-P40 Pro כולל מערך מרובע שנוספה לו  עדשת  SuperSensing הקולנועית ומצלמת העומק 3D על מנת לתמוך בx50 SuperSensing Zoom. ה-P40 Pro+  כולל מערך SuperZoom, שתומך בזום אופטי אמיתי x10 ובזום דיגיטלי x100.

דגמי ה-P40 Pro וה-P40 Pro+ כוללים מצלמת עומק IR, התומכת בצילומי autofocus ובוקה, על מנת לספק צילומי פורטרט.

המכשירים בסידרה החדשה כוללים את מעבד Kirin 990 5G, שתומך בקישוריות משולבת בתמיכת רוחב פס 5G המקיף ביותר, ביצועי AI חזקים ויעילות אנרגטית בתצורה קטנה יותר מקודמיו.

מכשירי ה-P40 Pro וה P40 Pro+מכילים פאנל 90 הרץ, המונע על ידי מנוע עיבוד גרפי משופר.

לדברי וואווי, החברה עובדת באופן שוטף עם מפתחים מרחבי העולם ומציעה מגוון רחב מאד של אפליקציות גלובליות ומקומיות בחנות האפליקציות הרשמית AppGallery. משתמשים יוכלו להינות מתוכני בידור ב-Huawei Video, ב-Huawei Music וב-Huawei Reader עם מגוון תכנים המתווספים באופן שוטף על ידי יוצרי התוכן.

הHuawei P40 Pro+ זמין עם אריזת מתנה יוקרתית הכוללת את מכשיר הדגל ואת הכיסוי המעוטר באבני סברובסקי.

בנוסף לסידרת ה-P40, השיקה וואוי גם את HUAWEI WATCH GT2e, HUAWEI Sound X, ואת ה-HUAWEI X GENTLE MONSTER Eyewear S/S 20.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים