הענן הכחול-אדום: תוכנות יבמ הותאמו לעבודה עם רד-האט

יבמ השלימה את התאמת התוכנות והשירותים שלה - יותר מ-100 מוצרים, לעבודה בכל תשתית ענן וכן לריצה על פלטפורמת OpenShift של רד האט

"ארגונים מקבלים כיום ערך מהחיבור של יבמ ו-רד האט"

השלב הראשון במימוש רכישת הענק, בת 34 מיליארד הדולרים, של רד האט על ידי יבמ – החל. תוכנות של יבמ הותאמו לעבודה על כל תשתיות הענן המובילות – ולאינטגרציה עם הפלטפורמות של רד האט.

יבמ השלימה את התאמת התוכנות והשירותים שלה – יותר מ-100 מוצרים, לעבודה בכל תשתית ענן וכן לריצה על פלטפורמת OpenShift של רד האט. כך, ארגונים יוכלו לבנות יישומים קריטיים פעם אחת בלבד ואז להריצם על כל העננים הציבוריים המובילים, לרבות זה של אמזון, AWS, זה של גוגל, Google Cloud, Azure של מיקרוסופט, עלי בבא וכן IBM Cloud – כמו גם על עננים פרטיים.

IBM Cloud. צילום אילוסטרציה: BigStock

IBM Cloud. צילום אילוסטרציה: BigStock

פלטפורמת Hybrid multicloud של הענק הכחול בנויה על טכנולוגיות קוד פתוח, ופועלת עם OpenShift – פלטפורמת הקוברנטיס הארגונית, ו-Red Hat Enterprise Linux – פלטפורמת הלינוקס לארגונים. כך, הלקוחות יכולים לבחור את הארכיטקטורה והגישה הטובות יותר עבור היישומים, הנתונים ועומסי העבודה הקריטיים ביותר לעסקיהם.

התוכנה של הענק הכחול אורגנה ומותגה מחדש בחבילות הקרויות Cloud Paks, שהותאמו מראש לעולמות תוכן ולצרכים שונים של המשתמשים. תוכנת יבמ, המאוחסנת בקונטיינרים, תוכל לשמש כמודל הפעלה סטנדרטי וכמערך שירותים סטנדרטי לצורך יישומים כמו ניהול זהויות, אבטחה, ניטור ותיעוד (לוגינג). זאת, במטרה לשפר את הנראות והבקרה בכל העננים, יחד עם ממשק אחיד ואינטואיטיבי.

כעת, זמינים כבר חמישה Cloud Paks: לנתונים – לשיפור האופן בו ארגונים מפיקים תובנות מנתונים, ולאספקת ארכיטקטורה הניתנת להרחבה, כדי לבצע וירטואליזציה של נתונים עבור בינה מלאכותית – במהירות הגבוהה ב-500% מהמצב הנוכחי; לאפליקציות – לטובת ביצוע מודרניזציה, בנייה, פריסה והרצת יישומים; לאינטגרציה – לטובת שילוב של אפליקציות, נתונים, שירותי ענן ו-APIs ולצמצום 33% מהוצאות האינטגרציה; למיכון – לטובת טרנספורמציה של תהליכים, החלטות ותוכן, ולצמצום התהליכים הידניים ב-80%; לניהול סביבה מרובת עננים – לטובת נראות, יכולת פיקוח ומיכון הסביבה, ולצמצום ההוצאות התפעוליות של תמיכה בסביבות מרובות עננים ב-75%. הטכנולוגיות הללו, שיכולות לרוץ כאמור על רוב העננים הציבוריים, כוללות את: DB2, WebSphere, API Connect, Watson Studio וכן את Cognos Analytics.

פלטפורמת OpenShift – תונגש כשירות על הענן הציבורי של יבמ

פלטפורמת OpenShift תונגש כשירות גמיש ומנוהל על הענן הציבורי של יבמ. בנוסף יבמ תנגיש את הפלטפורמה במערכות הארגוניות שלה, כגון IBM Z ו-LinuxONE.

"אנחנו מתירים את הרסן מהתוכנה שלנו, ומניחים לה לצאת ממרכז הנתונים ולהצטרף למירוץ עומסי העבודה הארגוניים בענן. המהלך הזה יחזק את המעמד שלנו כמובילת התעשייה בתחום העננים ההיברידיים, המוערך בטריליון דולר", אמר ארבינד קרישנה, סגן נשיא בכיר לעננים ותוכנה קוגניטיבית בענק הכחול, "אנו מספקים את הכלים החיוניים הדרושים לארגונים כדי לצאת למסע רב שנים אל הענן – בעזרת תקנים משותפים ופתוחים הפועלים בכל סוגי העננים, היישומים והיצרנים, באמצעות רד האט".

"טכנולוגיות מבוססות לינוקס, לרבות קונטיינרים וקוברנטיס, הפכו לאבני הבניין הבסיסיות בסביבות ענן היברידיות", אמר ג'ים ווייטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט, "תשתית הענן ההיברידית והפתוחה מאפשרת לממש את החזון של כל אפליקציה בכל מקום ובכל עת. ארגונים יכולים ליצור אפליקציות מודרניות עם הטכנולוגיות המועדפות עליהם, וליהנות מפריסה גמישה בסביבה הטובה ביותר לאפליקציה, בין אם באתר הפיזי – או במספר רב של עננים ציבוריים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    עד היום רד-האט עבדה מול ראבלו ישראל, עד שאורקל קנו אותם וסגרו את המוצר.

אירועים קרובים