גוגל מציגה: כך תעזור לך המציאות הרבודה לבחור איפור שיהלום אותך

החל מהקיץ תאפשר ענקית הטכנולוגיה למשתמשים חוויה אינטראקטיבית של הדגמת מוצרי איפור וקוסמטיקה במציאות רבודה

מתאפרת. צילום אילוסטרציה: BigStock

החל מהקיץ הקרוב תאפשר גוגל למשתמשים חוויה אינטראקטיבית של הדגמת מוצרי איפור וקוסמטיקה במציאות רבודה – תוך כדי צפייה בוולוגר (וידיאו בלוגר) שמדבר על מותג או מוצר קוסמטי מסוים, תציג תכונת "Virtual try on" החדשה בפני הצופה כיצד אותו מוצר ייראה עליו. Mac Cosmetics הוא המותג הראשון שישיק מסע פרסום להדגמת יופי במציאות רבודה.

בעזרת האפשרות החדשה מצפה גוגל למשוך תשומת לב של יותר אנשים לעומת מודעת וידיאו לא אינטראקטיבית. לדברי החברה, במהלך הבדיקות של התכונה נמצא, כי 30% מהאנשים הפעילו את חוויית המציאות הרבודה ובילו 80 שניות בממוצע בחיפוש אחר אודם מתאים, אם כי לא ברור כמה מתשומת הלב הזאת הושגה רק בזכות התכונה החדשה.

השימוש במציאות רבודה לפרסום אינו חדש. הן פייסבוק והן סנאפצ'ט ערכו ניסויים דומים בשנה שעברה, ו-Warby Parker אפשרה באמצעות האפליקציה שלה להוסיף שכבה של המשקפיים שהיא מציעה על פני המשתמש. מכל מקום, לגוגל יש יתרון גדול בזכות קהילה גדולה של וולוגרים המציגים קוסמטיקה ואיפור.

גירסת המציאות הרבודה מצויה כעת בשלב אלפא, ותהיה זמינה גם למותגים נוספים באמצעות הפלטפורמה של גוגל לשיווק באמצעות משפיענים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים