ויראלי ברשתות החברתיות: אז איך מציירים איקס?

הכל התחיל בציוץ של משתמש טוויטר שתהא - איך אתם מציירים או כותבים איקס? זאת אומרת מאיפה אתם מושכים את הקווים שמרכיבים את הצורה, לאן וכיצד? ולא רק שאף אחד לא שם על הטוויט איקס, ההתעסקות הפכה לוויראלית עם שלל הצעות שונות ומשונות

איך מציירים איקס? אילוסטרציה: BigStock

איך אתם מציירים X? מרביתנו ככל הנראה לא משקיעים מחשבה בנושא כה טריוויאלי, אבל ציוץ ששאל אנשים מה הדרך שבה הם מציירים (או כותבים) את הצורה איקס (או אם תרצו, את האות X) העלאה את הסוגיה החשובה לדיון. ולא סתם דיון, אלא ויראלי.

הכל החל בחשבון הטוויטר של המשתמשת המכונה Sixers Smasey ששיתפה תמונה המציגה תשע דרכים ליצירת "X" ושאלה את חבריה לרשת החברתית המצייצת איך הם בעצם מושכים את הקווים שיוצרים את האיקס.

רבים הגיבו לשאלה הגורלית שהועלתה בטוויט – שנפוץ בינתיים גם לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, והפך לוויראלי עד כאב – כשהכלל לאיורי האיקסים הוא שהמדגימים השונים חייבים לצייר את הקו הראשון בצבע.

לציוץ המקורי, שעלה לראשונה ביום א', יש כבר עשרות אלפי תגובות וכ-70 אלף לייקים, וכמובן שאינספור שיתופים ווריאציות עליו, כמו הדרך המעניינת שהוצגה כמענה לטוויט בתמונה מעל. מה שמעלה את השאלה היותר לוהטת אפילו מאיך לצייר איקס – איך לייצר כזה באז ויראלי לעזאזל?!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים